טלוויזיה

משה דץ נזכר בזוועה: "שלא יתפסו אותי ויקראו לי 'ילדה'"

הזמר המוערך סיפר לחבריו בשולחן 'המטבח המנצח VIP' על הילדות שלו בצל החלום להפוך לאמן: "אבא אינסטלטור, אמא עקרת בית, מאיפה זה בא? הייתי עוף מוזר. ילד דרדלה שלא משחק כדורגל ולא משחק כדורסל. הכי הרבה אפשר היה לבעוט בי. הייתי ילד לא מקובל"
מערכת Ice | 
משה דץ וחני נחמיאס (צילום אינסטגרם)
משה דץ, כוכב הילדים מהמוערכים בישראל ואמן של למעלה מ-30 שנה עת פרץ לתודעה יחד עם גרושתו אורנה דץ, ידע כבר מאז שהיה ילד מה הוא יעשה כשיגדל. הוא חלם לעלות על הבמה ולשיר, אבל בסביבתו הגיבו בעין עקומה. במסגרת "המטבח המנצח VIP" חשף הזמר לחבריו לשולחן מה חווה בבגרותו, וזה לא היה נעים לשמיעה.
דץ פתח והסביר: "ידעתי מגיל כלום, וזה מבהיל אותי בדיעבד לחשוב: איך זה יכול להיות? אבא אינסטלטור, אמא עקרת בית, מאיפה זה בא? הייתי עוף מוזר. ילד דרדלה שלא משחק כדורגל ולא משחק כדורסל. הכי הרבה אפשר היה לבעוט בי. הייתי ילד לא מקובל שצריך ללכת בין הסמטאות כדי שלא יתפסו אותי ויקראו לי 'ילדה' או בשמות גנאי אחרים".
על הבריונות שחווה סיפר: "המצאתי שאני הולך לשיר בחנוכה בפסטיבל הילדים. לא יודע למה אמרתי את זה. בזמנו, פסטיבל הילדים היה הדבר שכל הילדים במדינה רצו. ברגע שאמרתי שאני הולך להשתתף בפסטיבל, כולם נהיו חברים שלי".
 
לסיום סיפר דץ: "כל הכדורסלנים, הכדורגלנים, המתאגרפים - כל קריית חיים המערבית, כל דגניה וכל הים נהיו החברים שלי". אבל אותו הפסטיבל שהלך והתקרב הביא עימו את השקר שהיה צריך להחשף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה