טלוויזיה

כאן חוגגים: זו כמות ההורדות שצברה האפליקציה החדשה במונדיאל

שלושה שבועות לאחר שהושקה לראשונה אפליקציית כאן BOX, מהלך שנעשה רגע לפני משדרי המונדיאל, התאגיד חושף את נתוני השימוש שהניב המונדיאל
מערכת ice | 
כאן BOX (צילום pixabay)
תאגיד השידור כאן שנהנה בימים האחרונים מפופולאריות בשל שידורי המונדיאל בכאן 11, בנתונים חדשים על יישומון השידור שהושק רגע לפני המנדיאל. מאז ההשקה במעל למיליון מכשירים סלולאריים כבר הותקן היישומון כאשר 700 אלף התקנות נרשמו לטובת אנדרואיד ועוד 410 לטובת מכשירי אייפון.
בשבועיים הראשונים למונדיאל הורידו את האפיקציה כ-477 אלף פעמים לעומת 293 אלף הורדות בשבועיים הראשונים של מונדיאל 2018. שיא הורדות ליום מיוחס ל-22.11, אז נרשמו למעלה מ-95 אלף הורדות. בגזרת הטלוויזיות החכמות נרשמו 595 אלף התקנות של היישומון.
האפליקציה החדשה פותחה בסיוע חברת 24i ההולנדית, מהחברות המתקדמות בעולם לאפליקציות מסוג זה, תוך התאמה לצרכי ולטעמי הצרכן הישראלי, מתוך הבנה ששיטות הפצת התוכן בישראל ובעולם משתנות מהותית, ועוברות במהירות לממשקים דיגיטליים.
כאן BOX הועלתה לפני שלושה שבועות לחנויות האפליקציות, וצפויה להגיע בשבועות הקרובים לכל סוגי הטלוויזיות החכמות ומזרימי המדיה (סטרימרים) הנתמכים, בתהליך מדורג ומבוקר.
אפליקציית כאן BOX היא אפליקציית הטלוויזיות החכמות הראשונה בישראל עם אזור שלם מיוקדש לתכנים בשפה הערבית מבית היוצר של מכאן: תוכניות אקטואליה, סדרות מקור וסדרות הרשת המצליחות בערבית.
האפליקציה כוללת ממשק UI מעודכן עם עיצוב חדשני, תצוגה מלאה עם מנגנון חיפוש, מערכת המלצות המבוססת על הכותרים הנצפים ביותר, "בחירת העורכים" וספריית תוכן עצומה של אלפי פרקים ממאות כותרים שונים. כל אחד מהאזורים יכיל עולם תוכן נרחב שיחולק לקטגוריות: מסך ראשי עם כ-15 שורות תוכן בגלילה עשירה ומגוונת, צפייה בשידור חי באחד משלושה ערוצים של כאן, האזנה לשמונה תחנות רדיו כאן, אזור VOD עם תכני וידיאו של כאן 11 וכאן דיגיטל, אזור ילדים, אזור בערבית ואזור עם תכני החדשות המקוטלגים לפי תוכניות שלמות ואפילו כתבות המחולקות לפי נושאים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה