טלוויזיה

תוכנית הלילה של קשת 12 יורדת מהאוויר: זו הסיבה המפתיעה

נדב בורשטיין, מגיש התוכנית "חי בלילה" של קשת 12, ילווה את התוכנית "המרוץ למיליון" ויצלם עונה חדשה לתוכנית הטיולים שלו בח"ול. התוכנית חי בלילה תרד כרגע מהאוויר ותצא לפגרה ארוכה
מערכת ice |  1
נדב בורנשטיין (צילום פייסבוק חי בלילה)
נדב בורשטיין, מגיש הטלוויזיה, מגיש כבר תקופה ארוכה את תוכנית הלילה של קשת 12 "חי בלילה". אבל האם התוכנית בדרך לרדת מהאוויר? ובכן, התשובה היא כן, אבל לא לזמן רב מדי.
כתב הבידור של "ישראל היום", ערן סוויסה, חשף היום (שלישי) כי נדב בורשטיין ילווה את התוכנית "המרוץ למיליון" שנרכשה לאחרונה על ידי קשת 12. במסגרת הליווי שלו למסע של המרוץ למיליון, בורנשטיין יצלם עונה חדשה לתוכנית הטיולים שלו בח"ול, שתלווה הפעם כאמור את התוכנית החדשה של קשת, ששודרה במשך כל השנים במתחרה הגדולה שלהם רשת.
 
לקראת הצילומים של הסדרה, בורנשטיין כאמור יצא להפסקה ותוכנית האקטואליה הלילית שלו "חי בלילה" תצא לפגרה קצרה ותרד כרגע מהאוויר. כזכור, קשת הצליחה "לגנוב" את הפורמט לרשת אחרי שבחודשים האחרונים היה משחק מוחות סמוי על המרוץ למיליון. 
רשת מאוד רצו להשאיר את הפורמט אצלם, ובדקו אפשרויות רבות להפיק, ביניהן ״המרוץ למיליון״ תחת הסכמי אברהם, גם בזה רשת לא יכולים היו לעמוד. קשת חיכו בשקט, ושהבינו שרשת לא יכולים לשאת בעלויות - קפצו על ההזדמנות ורכשו את תוכנית הדגל של המתחרים. רשת מבחינתה רכשה את ״האחות החורגת" של המרוץ למיליון, ״פקין אקספרס" שנחשבת על פניו זולה יותר להפקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא ככ מתוק (ל"ת)
    יוני 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור