טלוויזיה

ארץ נהדרת משנה את התכניות: עומר אדם מגיע לאולפן

תכנית הסאטירה של קשת 12 תצטלם בשעת ערב מאוחרת יחסית כדי להתעדכן בכל ההתפתחויות בהקמת הממשלה. המשמעות היא שזמן העריכה מתקצר דרמטית והמקום לתיקונים יהיה קצר עד כדי אפסי. מה יעשו שם הזמר ויעל שלביה?
מערכת ice | 
עומר אדם ויעל שלביה (צילום קשת 12)
על פי עדכון של רן בוקר היום (רביעי), ארץ נהדרת תצלם את הפאנל הפוליטי שלה היום בשעת ערב מאוחרת יחסית כדי להתעדכן בכל ההתפתחויות בהקמת הממשלה. המשמעות היא שזמן העריכה מתקצר דרמטית והמקום לתיקונים יהיה קצר עד כדי אפסי.
במקביל, אוראל צברי וגאיה באר גורביץ' יגלמו את עומר אדם ויעל שלביה שיגיעו להתארח באולפן, זאת על רקע האירועים האחרונים של הזוג הנוצץ שכולל את הפרישה של הזמר לתקופה הקרובה מהבמות וההקלטות.
 
 במערכון נוסף, אורית סטרוק בגילומה של עלמה זק תגיב לחוק האפליה החדש ותסביר מדוע אין באמת צורך לדאוג. נוסרט, השף הידוע בכינויו סולט ביי שהפריע לחגיגות גמר הגביע העולמי גם אמור לקפוץ לביקור.
 
מסיבת סוף השנה של ארץ נהדרת כמובן תכלול את כל העדכונים האחרונים מהקמת הממשלה של בנימין נתניהו, כולל אריה דרעי שעורר סערה גדולה בשל היותו בעל קלון על עבירותיו בעבר. מי עוד יקפצו להגיד שלום במהדורה החגיגית שתשודר הערב (רביעי) בקשת 12? רק הקואליציה החדשה תקבע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה