טלוויזיה

כוכבת הישרדות בווידוי כואב: "אני לא אוכלת, זה מפחיד אותי"

מאיה קיי, כוכבת הישרדות, חשפה בפרק האחרון כי היא לא אוכלת בכלל הרבה פעמים בגלל הדוגמנות. כעת, היא העלתה פוסט חושפני במיוחד: "בנתי שההתמודדות היא רק שלי, עם עצמי, שהסביבה לא תחליט עליי. תודה שגיליתי את זה אי שם, בסוף העולם שמאלה (בהישרדות)"
מערכת ice | 
הישרדות (צילום יחצ)
מאיה קיי, כוכבת הישרדות, השתחררה רק לאחרונה מצה"ל אחרי שגזרה רשמית חוגר, אבל חשפה שהיא הייתה בסוג של צבא אחר, כאשר היא מנעה מעצמה לאכול. קיי העלתה היום (חמישי) פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בו היא חשפה וידויים קשים מאוד על עצמה.
קיי כתבה בפתח דבריה: "בסוף העולם שמאלה, פתאום הרגשתי שאני שווה משהו", כתבה בעקבות הקטע ששודר בתכנית הישרדות, בו היא פתחה את הלב שלה וסיפרה בכאב על עולם הדוגמנות הקשה.
 
קיי המשיכה: "בתוך המרדף האין פוסק בתעשייה התובענית שאני חיה בה מגיל אפס, שגדלתי בה והתפתחתי בה, שאני עובדת בה ואוהבת אותה, במקום שבו הרגשתי שכל יום אני צריכה להוכיח מחדש שאני רלוונטית, וזה לא משנה כמה הפרויקט גדול או אם זה בארץ או בלונדון, את תמיד מנסה להישאר במשבצת של הרזה, בלונדינית, עיניים ירוקות".
קיי הוסיפה: "כמה שזה מפחיד לחרוג מהמסגרת לשנייה. האם הם ישימו לב אם אכלתי היום? זה ישנה לי את הגזרה? האם אני שמה לב? איך אני יודעת בזכות מה אני מקבלת פרויקטים וקמפיינים? יש ימים שאני סופר בטוחה בעצמי, ויש ימים שאין לי מושג איך אני מתחילה אותם".
לסיום, כתבה קיי: "אני רוצה להגיד תודה שהבנתי שההתמודדות היא רק שלי, עם עצמי, שהסביבה לא תחליט עליי. תודה שגיליתי את זה אי שם, בסוף העולם שמאלה". כזכור, המהלך השיחה שלה בהישרדות, חשפה קיי: "יש תקופות שאני לא אוכלת כי אני מרגישה יותר מדי או יש תקופות שאני אוכלת יותר כי אני מרגישה רזה מדי כי אני לא מספיק טובה בשביל האנשים האלה. היו ימים שפשוט הייתי מוותרת על לאכול. קמה בבוקר, שותה כוס קפה ונשארת על כוס קפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה