תקשורת ומדיה

סיון כהן מתפוצצת: "השמאל מתאבד ומחרב"

סיון כהן זעמה על ההפגנה בתל אביב, בה הונפו דגלי פלסטין: "אם זה ימשיך ככה לא תהיה שום לגיטימציה להפגנות האלה. הסיפור שלשמו הגיעו רבים נפגע והם פשוט יפסיקו להגיע"
מערכת ice |  2
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
סיון כהן, כתבת רשת 13, העלתה היום (ראשון) סדרת ציוצים לחשבון הטוויטר שלה, בו היא דיברה תחילה על ההפגנה הגדולה שהייתה אתמול בתל אביב כנגד הממשלה הנכנסת.
בציוץ שהעלתה כהן היא כתבה: "כשמדברים על שמאל מתאבד ומחרב מדברים על הפגנה כמו היום, אליה הגיעו גם לא מעט אנשי מרכז ואפילו ימין מתון אבל מה אז מגיע איזה אחד או שניים עם דגל פלסטין וזה כל מה שאני זוכר דוקטור. אם זה ימשיך ככה לא תהיה שום לגיטימציה להפגנות האלה".
 
באחת התגובות, נשאלה כהן מה בדיוק גבולות הלגיטמציה שהיא מגדירה, ענתה כהן: "אם הסיפור הוא ההפיכה במערכת המשפט והפגיעה בדמוקרטיה זה הפוקוס וזה הסיפור שיש לו מכנה רחב מאוד. ברגע שמונפים דגלי פלסטין ולדוכן הנאומים עולים איימן עודה ואחרים שמדברים על דברים אחרים, הסיפור שלשמו הגיעו רבים נפגע והם פשוט יפסיקו להגיע".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מצביע מרכז
    אבי 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 4
    עם כל הכבוד , נראה לי הימין לא מבין את חומרת המצב. אנחנו מעדיפים את הערבים על הביביסטים. עד כדי כך חמור המצב והמהלכים של ממשלת ימין. ערכים זה מעל הכל ושווה מלחמת אזרחים כדי לשמור עלהם. אין לגטימציה למדינה יהודית לפי הכיוון שממשלת ימין מוליכה אותה.
    סגור
  • 1.
    כל מניף דגליי טרור = אש"ף יטופל באכזריות ויעוף מישראל (ל"ת)
    אבי 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור