טלוויזיה

הישרדות גורמת לסערה: הריב פוצץ את הצילומים - הקטע נגנז

הריב בין השורדים ספיר קשתי ואבירן שמואל במסגרת צילומי הפרק החדש של 'מהדורת השבט' התלהט והוביל לפיצוץ שגרם לכך שהמגיש קובי מחט נאלץ לעלות על השולחן על מנת להפריד, בעוד השידור נחתך והקטע לא ישודר. קשתי לשמואל: "השיחה שלי איתך מוקלטת מלפני יומיים, זה לא יעבוד לך"
מערכת ice |  1
הישרדות (צילום יחצ)
דרמת ענק נרשמה במהלך צילומי הפרק החדש של 'מהדורת השבט' לסיכום פרק ההדחה של 'הישרדות' בסיומו הודחה ספיר קשתי, כאשר במהלך הדיון הרוחות בין קשתי לבין אבירן שמואל התלהטו, מה שהוביל לפיצוץ הצילומים וכמו כן, לגניזת הקטע המדובר, במסגרתו המגיש, קובי מחט, גם נאלץ לטפס על השולחן כדי להפריד בין הניצים, כך על פי פרסום של ערן סוויסה ב'ישראל היום'.
בין הדברים אמר שמואל לקשתי: "כולנו שונאים אותך ואני שמח שהדחתי אותך", כאשר בנוסף, אמר כך: "אנחנו צועקים את הצעקה של כולם, זה בושה, בושה. אני אגיד את זה ואני באתי ככה, זה מעצבן אותי".
 
בשלב הזה, קובי מחט סימן לצלמים לחתוך את השידור ואמר: "זהו, חתכנו את השידור". קשתי לא עצרה וענתה לאבירן: "מה שהכי מעצבן אותי זה שהשיחה שלי איתך מוקלטת מלפני יומיים, לא, זה לא יעבוד לך". לכך הגיב שמואל בזעם: "למה? למה את מגנה עליו? אלוהים שבשמיים. לא, אני לא רוצה, אני לא רוצה".
מרשת נמסר בתגובה: ״המתמודדים ב'הישרדות' משתתפים על האי במשחק חברתי קשוח בתוך תנאי מחיה מאתגרים. מטבע הדברים, החוויה מייצרת מעת לעת אמוציות שממשיכות גם עם החזרה לארץ. עם זאת, על האי ובארץ, ההפקה לא מאפשרת אלימות פיזית או מילולית. בצילומים של התוכנית 'מהדורת השבט' הרוחות התלהטו, אך הדברים היו בשליטה ולא הייתה כל אלימות״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ספיר שחקנית בשקל ואנטרסנטית גדולה. לא הייתי מאמין למילה
    אני 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחת שיוצא לה מהפה. וסהר ילד קטן שעדיין לא התבגר וזה בעוכריו.
    סגור