טלוויזיה

פרמיירה נוצצת: רותם סלע, יהודה לוי וליאור רז על השטיח האדום

בעוד שבוע וחצי תעלה "בגוף שלישי", סדרת הדרמה החדשה של קשת ואמש נערכה הפרמיירה בהשתתפות הכוכבים הגדולים
מערכת ice | 
השקת הסדרה גוף שלישי (צילום עודד קרני)
אתמול בערב (רביעי) נערכה במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב הפרמיירה לסדרה החדשה "גוף שלישי", דרמת יחסים בכיכובם של רותם סלע, יהודה לוי, ליאור רז, גל מלכה ואיתי תורג'מן, שתעלה ב-12 לפברואר בקשת 12.
את "גוף שלישי" יצרו שירה חדד, דרור משעני ושי קפון (שגם ביים), בהפקת קומא סטודיוס. במסגרת העלילה רותם סלע תגלם את אלי, עורכת ספרותית, שאחרי עשרות טיפולי פוריות מחליטה יחד עם בן זוגה עידו, בגילומו של יהודה לוי, לפנות לאופציה היחידה שנותרה עבורם כדי להגשים את חלום ההורות – תהליך פונדקאות.
 
את הפונדקאית חן, אם יחידנית לילד בן 10 הנמצאת בקשיים כלכליים, תגלם גל מלכה ואת בן זוגה לשעבר יגלם איתי תורג'מן. ליאור רז יגלם את תומר – במאי קולנוע זוכה אוסקר, שעובד על ספר אוטוביוגרפי אותו עורכת הדמות שמגלמת סלע. בין השניים נקשר קשר עוצמתי שמעמיד את המצב העדין במבחן נוסף.
לפרמיירה אמש התייצבו: רותם סלע ובעלה אריאל רוטר, יהודה לוי, ליאור רז, גל מלכה ובעלה בן רובין, איתי תורג'מן, אסי עזר, אלברט אסקולה, שלי גפני, סנדרה רינגלר, עדי עזרוני, יעל גולדמן, אורי פפר, דניאל אריסון, ענת הראל, אתי וגבי רוטר, ג'ני צ'רוואני ורותי רוסו.
 
יהודה לוי סיפר על 'גוף שלישי': "זו סדרה על זוג שמנסה להביא ילד, אז הם פוגשים פונדקאית ויש שם משולש של כמה דמויות שמתסבכות עם עצמן. זה סיפור על אהבה, כמה רחוק אנחנו מוכנים בשביל להביא ילד לעולם ומה שזה עושה לדינמיקה המשפחתית והזוגית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה