קריירה ולימודים

מיכל ינאי וטל מוסרי חושפים סודות מ"הזמר במסכה": "אני בהלם"

מיכל ינאי וטל מוסרי היממו את כולם כשיצאו מהתחפושת של המלך והמלכה ב"הזמר במסכה". כעת, הם חושפים פרטים מסקרנים במיוחד על השתתפותם בתוכנית: "מיכל הייתה צריכה להגיע מיוון, זה כמו מבצע של המוסד. אני עוד בהלם, עוד לא התאוששתי"
מערכת ice | 
הזמר במסכה (צילום מסך קשת 12)
תוכנית הריאליטי האהובה של קשת 12, "הזמר במסכה", משגעת את ישראל בימים אלו בניסיון לנחש מי המפורסם שנמצא מתחת לתחפושת. בימים אלו התוכנית מגיעה לרגעי השיא שלה ולשלבים האחרונים בהחלט.
בפרק האחרון ששודר, השופטים היו בהלם מוחלט אחרי שמתחת לתחפושות של המלך והמלכה הסתתרו לא אחרים מאשר מיכל ינאי וטל מוסרי. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרו השניים על השתתפותם בתוכנית. 
 
מוסרי סיפר: "היה כזה כיף, מאוד חששנו בהתחלה אבל כשיש לך פרטנרית כמו מיכל זה הפך את זה להרפתקה מטורללת, מסעירה וכיפית. לי ולמיכל היה סוד, אצלי בבית אף אחד לא ידע, גם לא החברים בתיאטרון, היא הייתה אשת הסוד שלי. כל המשתתפים נמצאים בבידוד מוחלט במהלך הצילומים, הם לא פוגשים אף אחד".
מוסרי המשיך: "פתאום היה לנו קרוון משותף. מיכל הייתה צריכה להגיע מיוון, זה כמו מבצע של המוסד. התגובות שאני מקבל אחרי החשיפה כל כך מחממות את הלב. אנשים אמרו שהם חשבו שמדובר בזוג שחי אחד עם השנייה שנים".
מיכל ינאי הוסיפה: "אני עוד בהלם, עוד לא התאוששתי. בני שאל אותי אם אני מתבאסת שעפתי, ואמרתי לו שברור. לקראת הסוף בני הגדול חשד, הוא צלצל באמצע התוכנית. טל ידע ובעלי, אין מה לעשות, היו הרבה טיסות והוא היה צריך להישאר עם הילדים, לא יכולתי להמציא תירוצים. היה כזה כיף ביחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה