טלוויזיה

ארץ נהדרת מפתיעה: עורך הדין ששבר את הרשת מגיע

השבוע בארץ נהדרת לראשונה קיבל רז עטיה סוג של חיקוי מוצלח בפריים טיים על ידי ערן זרחוביץ׳ הקומיקאי שתיאר אותו ״ששי גז של הצעירים״, צפו
מערכת ice |  2
ארץ נהדרת משחק השלטון
אחרי ששבר את הרשת עורך הדין רז עטיה מגיע ל"ארץ נהדרת". לפני כשנה רז עטיה היה בחור אנונומי לחלוטין, אך מאז כבר הספיק לשבור את הטיקטוק באמצעות סרטונים קצרים שלו שבו מנגיש מידע לעוקבים ומשתף אותם בזכויות שיש לכל אזרח בישראל בסיטואציות שונות בחיים.
השבוע בארץ נהדרת לראשונה קיבל רז עטיה סוג של חיקוי מוצלח בפריים טיים על ידי ערן זרחוביץ׳ הקומיקאי שתיאר אותו ״ששי גז של הצעירים״. רז עטיה התחיל את דרכו לפני כשנה ברשתות החברתיות ותוך זמן קצר תפס תאוצה בקרב העוקבים. הוא שיתף את המסע שלו בכל רגע נתון בתהליכים שחווה מול לשכת עורכי הדין בישראל.
 
בפרשת אבי חיימי דאג לפרסם תגובה נחרצת על הפרשה ועקץ בסטורי ״מי כמוהו יודע שיש תנועות ידיים קצת יותר חמורות משלי״. מדובר בסרטון קצר שהגיע למאות אלפים עוקבים ועד לכותרות גדולות בתקשורת. 
בסרטון טיקטוק שפרסם עטיה, הוא מתייחס לתלונות שקיבל מלשכת עורכי הדין על כך שהוא מבזה את המקצוע – ומקשר לסערה סביב חימי. "כשקיבלתי את התלונות מלשכת עורכי הדין, הייתי בטוח שמי שיצא להגנתי כמו המשנה לו, יהיה אבי חימי" אומר עטיה. לדבריו, "התאכזבתי לגלות שהוא הפנה לי עורף".
 
כדי ליצור סרטון קצר וקולע, עטיה נדרש להרבה מלאכת מחשבת. לדבריו, החלק שלוקח הכי הרבה מאמץ, זמן ומחשבה ביצירת סרטון חדש הוא הכתיבה והתכנון. הצילום עצמו למעשה יכול לקחת פחות מעשר דקות. "אני צריך לבחור את הנושא של הסרטון, להנגיש אותו כך שהצופה לא יוכל לדפדף אותי בטיקטוק. אני אף פעם לא יודע איך הסרטון יצטלם בסוף, פשוט זה בא לי תוך כדי תנועה".
עטיה מספר שהוא משקיע את מלוא הזמן ותשומת הלב לכל סרטון במחשבה על הצופים ועל התועלת שהסרטון יביא להם. בחירת הלוקיישן, הוא מוסיף, חשובה לא פחות: "אתה חייב לתפוס את התשומת לב של הצופה והלוקיישן מאוד משפיע. אם אתה מצטלם במשרד עם תעודות זה פחות מעניין מנוף מלא ירוק או עם איזה בעל חיים לידך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ככה
    אני 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוב יח''צ, 15 פעמים בשבוע יח''צ לאופירע שוב יח''צ לתכנית הרוע הרץ נעדרת . תתקדמו. אתם נחנקים מציינות ושנאה.
    סגור
  • 1.
    תוכנית עלובה!
    סיגל 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל שנה התוכנית מדרדרת ליותר ויותר פוליטיקה והשפלות , כל תוכנית ב-13 עוברת אותה ברייטינג. עדיף לסגור אותה, או להחליף צוות
    סגור