קריירה ולימודים

הזמר במסכה בהלם: לא תאמינו מי הסתתר מאחורי תחפושת ההיפופוטם

הזמר במסכה בקשת 12 מגיעה לרגעי השיא של העונה ובחשיפה הערב השופטים נדהמו לגלות כי מי שהסתתר מאחורי התחפושת של ההיפופוטם היה לא אחר מאשר בן ארצי
מערכת ice |  1
הזמר במסכה (צילום שי פרנקו)
"הזמר במסכה" בקשת 12 ממשיכה להטריף את ישראל במטרה להבין מי המפורסמים שמתחבאים מאחורי המסכה. הערב (שלישי) התוכנית האהובה הגיעה לרגעי השיא של העונה עם חשיפה מטורפת, כאשר אחת הדמויות ששיגעה את השופטים בעונה הנוכחית, ההיפופוטם, סוף סוף נחשפה, כשמדובר בלא אחר מאשר - בן ארצי, בנו של שלמה ארצי האגדי.
כזכור, בפרק האחרון של התוכנית השופטים היו בהלם מוחלט אחרי שאחד ממנחי הטלוויזיה הגדולים בתולדות ישראל, רפי גינת, נחשף מאחורי התחפושת של מצנפת הרמזים. בפרק הערב גינת, ששיגע את האולפן, הגיע לתוכנית, אבל הפעם בתור שופט אורח.
 
לאחר החשיפה אמר גינת: "זו הפקה של רשעים, הקונסטרוקציה הזו, הצוואר מחזיק אותה יחד עם הכתפיים, לא רואים לא שומעים, זה דבר איום ונורא, אבל נהניתי. אני 50 שנה בטלוויזיה והנה התחלתי לעשות שטויות. שרתי שתי אוקטבות מעל מה שאני שר. צדי מה שלומך מותק? שנים לא נפגשנו. נפגשנו לפני איזה 50 שנה, היינו שני בחורים צעירים".

עוד הוסיף: "את אופירה המותק הזו אני זוכר שהיא התחילה. אני הייתי הכרוז של מכבי תל אביב שהיא הייתה כתבת קווים, שאלו אותי אם זה נכון שהייתה נכנסת כשהם עירומים ולא עירומים, אופירה אמרה: "הייתי נכנסת לכל מקום", ועל סטטיק ובן אל אמר: "כשאני הגשתי כלבוטק, הם היו ילדים שאמא לא הרשתה להם לראות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התכוונתם בן ארצי?.. (ל"ת)
    עידן 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור