טלוויזיה

אילה חסון עצבנית? כאן 11 עם שורת תקלות בשידור

המגישה החדשה של כאן 11 גם נכתבה בכתוביות 'איילה חסון' ולא אילה כפי שהיא דרשה בעבר שיכתבו את שמה וגם הסינק שנפל ולא השמיע סאונד
כפיר אדר |  9
אילה חסון (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
אמש (ראשון) זה הפך לרשמי כאשר איילה חסון הגישה לראשונה את רצועת 19:00 בכאן 11, כאשר תכניתה החדשה 'שבע עם איילה חסון' יצאה לדרך בבכורה עם מונולוג נוקב במיוחד שנשאה לפני פתח השידור.
אלא שהיו גם כמה תקלות כראוי לפרק ראשון, כאשר הראשון עוד היה ממש לפני שדיברה, עם העובדה ששמה נכתב בכל הכתוביות והגרפיקות כ'איילה חסון' ולא אילה עם י' אחת כפי שהיא ביקשה להקרא פעמים רבות בעבר. 
 
כמו כן סינק של חבר כנסת שודר ללא קול והיא נאלצה לבקש מצוות הקונטרול להעלות מולה את הדברים שלו כדי שתוכל להקריא אותו בעצמה. בסך הכל התכנית עברה בלי תקלות מיוחדות מעבר לכך, אבל לא בצורה חלקה כפי שאולי יכולה הייתה לקוות.
חסון אמרה בפתח תכניתה: "אני שמחה ומתרגשת להיות כאן איתכם, רבים שואלים אותי למה בחרת לשנות? התשובה ארוכה וזה לא הזמן לומר אותה. אבל אני יגיד לכם דבר אחד חשוב. אסור שהתקשורת תהיה רק בבעלות פרטית של בעלי ההון".
 
עוד הוסיפה: "שידור ציבורי חייב להיות אחר, נטול אינטרסים, עבור הציבור כולו, ימין מרכז שמאל, חילונים ודתיים, אני רוצה שתרגישו כולכם שיש לכם כאן קול, שאיש לא מתייחס אליכם בהתנשאות וזלזול ומהנדס לכם את התודעה עם סקרים, כותרות ושאר ירקות. אשתדל מאוד להלחם עבורכם בכל הכוח שלי ללא פחד וללא משוא פנים".
לסיום טענה: "ומילה אחת על משטרת המחשבות. שלמה ארצי אוהב להיות קונצנזוס, אבל חטף בשבוע שעבר ערימות של רעל בגלל שהקליט שיר אחדות עם עידן עמדי במקום להצטרף למחאה. מי לא יפחד? גם אותו הפחידו. הזהירו שלא ילך דרך מרפסת, אנשים שמזמן הלכו לאיבוד באינטרסים של עצמם, משטרת הדעות והמחשבות זה הדבר הכי הפוך מדמוקרטיה. אני אומרת לכם ממקום של מי שחטפה כי לא התיישרה עם העדר, שאל תפחדו כי העיקר העיקר לא לפחד כלל".
 
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    אילה חסון
    הההההה 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אילה,תודה רבה שיש אותך שאת חושפת דברים שבערוצים אחרים לא מדברים עליהם מעניין למה
    סגור
  • 8.
    לא מעניינת
    אטברי 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הביביסטית לא יכולה להתאפק פותחת את התוכנית במסר של פיוס, אחדות, פלורליזם, הבעת דעות שונות, ומיד עוברת להתקפה ולדוגמאות מחייה. את מי זה מעניין? אישה נוראית
    סגור
  • 7.
    אתר ביביסטי רקוב
    איתי 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שעובד על אנשים בעיניים
    סגור
  • 6.
    איילה חיון מצצה את בעלי ההון וליכלכה על ערוץ 1
    ישראליי 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היא לא אמינה ,בראון תמורת חברון לא היה שלה ,שתספק מי נתן לה את הסיפור ולמה אחרי אותו סיפור ביבי קנה אותה והיא הפכה לדוברת שלו עיתונאית היא לא .תשאלו כמה אנשים שעבדו איתה מה הם יודעים וחושבים עליה אני לא צופה יותר בתאגיד וחזרתי ל13
    סגור
  • 5.
    בהצלחה אילה,אוהבים ומחזקים אותך. (ל"ת)
    מילי 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 4.
    היה לה הכל בערוץ 13
    רון 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הערכה, תוכנית שישי מוצלחת, תוכנית שבת פוליטית שנתנה בראש לקשת, אולפן גדול, צוות שמכיר אותה זרקה הכל בשביל אולפן קטן ומשעמם, ו4 אחוז רייטינג בלחץ ב13 היה לה קונטרה, כאן היא גדולה על כולם
    סגור
  • 3.
    תייצגי שם את ביבי כהרגלך בקודש (ל"ת)
    הבעש"ט 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 2.
    סוף סוף עתונות הוגנת אמיתית. (ל"ת)
    יריב דן 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    11 8
    סגור
  • 1.
    קשה לקבל אדם מצליח
    המצפוני 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    8 15
    את שוחה נהדר בהצלחה
    סגור