טלוויזיה

איילה חסון "גנבה 200 אלף שקל"? האשמות חמורות נגד המגישה

מיקי רוזנטל המשיך וכתב בציוץ הארסי שלו: "מסקנה: איילה חסון היא גנבת…העובדות כולן נכונות. המסקנה - מגמתית). סיפרתי את כל הסיפור כדי להראות כיצד עושה איילה חסון ״תחקיריה״….אגב, תביעה מצידה תתקבל בשמחה. והנה הקטע"
מערכת ice |  8
אילה חסון (צילום מיכה לובטון)
מיקי רוזנטל, חבר הכנסת לשעבר מטעם 'העבודה' והעיתונאי הוותיק, השמיע אמש (רביעי) טענות קשות ולא מבוססות נגד איילה חסון, מגישת כאן 11, שנגדה טען כי ידעה על גניבה שבוצעה ממנו לכאורה על ידי בעלה ואף הציע לה לתבוע אותו.
רוזנטל כתב בטוויטר: "דיברתי בתכניתו של רביב דרוקר על איילה חסון והשיטות העיתונאיות הנלוזות שלה - וחברים ביקשו פרטים. אז הנה הקטע המצורף וההסבר: שי נשר, בעלה של חסון, ואני היינו שותפים בתכנית טלוויזיה ששודרה ב”קשת״. הוא ניהל את החשבונות וגנב מהקופה המשותפת 200 אלף שקל. תפסתי אותו… ואירית אמבר, המפיקה דאז של ״קשת״ מונתה כבוררת. אמבר קבעה ששי נשר צריך להחזיר לי 200 שח. נשר סירב. מהכסף שנטל נשר שלא כדין נהנתה גם רעייתו". 
 
רוזנטל המשיך וכתב בציוץ הארסי שלו: "מסקנה: איילה חסון היא גנבת…העובדות כולן נכונות. המסקנה - מגמתית). סיפרתי את כל הסיפור כדי להראות כיצד עושה איילה חסון ״תחקיריה״….אגב, תביעה מצידה תתקבל בשמחה. והנה הקטע"
 
המגיבים פחות התחברו לטענות: "באמת אתה  כזה דביל? נניח שבעלה גנב ממך נניח לא שמענו את גירסתו עדיין.אבל מפה ועד להאשים את אילה בגנבה זאת גניבת דעת שלך.מניין לך לדעת שהיא יודעת? מנין לך שהוא סיפר לה? מניין לך מערך היחסים בניהם וכו...אני הייתי מכניס לך כזאת תביעה על הטמטום שלך שעובר כל גבול.מה אתה מחפש צומי?".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    תחושת כישלון ושנאה פתולוגית מעבירה את השמאל על דעתו (ל"ת)
    ע. 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מיקי רוזנטל
    נועה 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמת , מיקי רוזנטל אדם מוגבל.
    סגור
  • 4.
    השמאל מנסה להשתיק אותה
    סוקרטס 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השמאל מנסה להשתיק אותה כי היא חושפת את כל העוולות והעבירות שנעשו על ידי המיוחסים והמורמים מעם ,אבל לא יעזור להם דבר יש לה עוד הרבה חומר עליהם.
    סגור
  • 3.
    חילוקי דעות עיסקיים
    נחשון אילת 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה יוצק את המרירות שלך לתוך ויכוח עיסקי. יש לך חילוקי דעות תפנה לבית המשפט. ואם הנך טוען לעבירה פלילית גש למשטרה. אתה סתם מכפיש בכדי לעלות קרנך. ולהוריד את קרנו של האחר. לא נאה ולא יאה.
    סגור
  • גניבה זה לא ויכוח עסקי, ואין ויכוח שהיתה גניבה
    דני 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הויכוח הוא על האם הגברת חסון ידעה שבעלה גנב או שלא ידעה. לי קצת קשה להאמין שבת זוג לא תדע שלחשבונות שלה ושל בעלה התווספו פתאום 200,000 ש"ח וגם קשה להאמין שהיא אמנם ידעה אבל לא שאלה כי חשבה כך וכך - ובמיוחד שבת הזוג הזו היא עיתונאית שיודעת לעשות תחקירים על הוצאות כספיות של אנשים שהיא לא אוהבת.
    סגור
  • כיצד קבעת שהייתה "גניבה"? (ל"ת)
    ע. 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רוזנטל מיי הביוב של עזה לשתייה מאוד מומלצים במצבך (ל"ת)
    רחל 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    האיש ירד מהפסים (ל"ת)
    אבי 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור