טלוויזיה

יאיר לפיד מאשים את הממשלה: "לוקחים את הכסף שלנו"

יאיר לפיד, ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, התראיין הערב (שבת) ב"פגוש את העיתונות" והיה לוחמני מתמיד. "זו מכירת חיסול של כל מה שנכון לכלכלה, לחברה הישראלית", האשים את הממשלה
מערכת ice |  2
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, התראיין הערב (שבת) לתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12 וכבר בפתיחת הריאיון החליט לתקוף את התקציב אותו מנסה הממשלה להעביר – "זו מכירת חיסול של כל מה שנכון לכלכלה, לחברה הישראלית – מה שמבטיח את עתידנו".
לפיד המשיך והאשים: "לוקחים את הכסף שלנו ומשתמשים בו כדי להרוס את עתיד ילדנו, המדינה בטווח הארוך לא תשרוד את זה. ישלמו מיליארדים על מיליארדים לציבור הולך וגדל כדי שהם לא ילמדו לימודי מתמטיקה, אנגלית ומחשבים ולא יעבדו – הילדים שלנו יצטרכו לפרנס ילדים שלא עובדים".
 
יו"ר יש עתיד לא הפסיק וטען כי "מה שעושים עכשיו עם התקציב זה אסון... לוקחים 14 מיליארד שקלים כדי שאוכלוסייה שלמה לא תעבוד, אבל לא מצאו 3 מיליון שקלים ל'כנפיים של קרמבו'. מוצאים 287 להזיות הגזעניות של אבי מעוז, אבל לא מוצאים כסף לחינוך, לכלכלה ולתחבורה – זה אסון לכלכלה הישראלית".
על רקע שבת נוספת של מחאות כנגד הממשלה, הבהיר כי השיחות בבית הנשיא שנועדו לסיים את המחאה אינן סתם. "אנחנו משגיחים מהבוקר עד הערב בשבע עיניים שאין פה הונאה. הרגע שבו נבין אם יש רצינות ב-15 ביולי בבחירת הוועדה לבחירת שופטים. אם תיבחר ועדה ותנוהל כמו פעם ועל פי הכללים המקובלים שבו הממשלה לא יכולה לבחור שופטים נדע שזו לא רמייה", הסביר.
לפיד הכחיש כי הוא מתרגש מהירידה בסקרים וטען כי "כשיגיעו הבחירות נשחק קשוח ונחזיר את כל המנדטים". ועל היחסים מול נתניהו הסביר כי "זו תמיד בעיה לעסוק עסקים עם נתניהו, יש פה בעיית אמון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתה שקרן ועוד יש כאלה שמאמינים לך
    אור 05/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נראה לך הגיוני שעל כל מילארדים בודדים אתם תגיד שהחרדים לוקחים את כל הכסף ? ציבור של 2 וחצי מיליון שבאמת רק הולך וגדל על אפך ועל חמתך . יש תקציב של מאות מילארדים .והם לקחו אולי חצי אחוז . והם יותר מ30 אחוז פה במדינה. אתה נתת לערבים אתה תקציב פי 20 מזה ל20 שנה.עבור מה ? עבור פיגועים ? עבור הסתם בבתי ספר ? עבור מה ? יאילג שלא סיים בגרות עם הפרעות קשב וריכוז . החרדים לפחות הולכים ומתרבים והרבה חוזר בתשובה ומתחזקים כי שם יש אמת . יום יבוא אתה תראה אתה המנה שלך חזרה תקבל
    סגור
  • 1.
    מי שואל אותך יאיר תמשיך להפגין ולצעוק
    יקי 05/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למי קראתה חרות
    סגור