טלוויזיה

אדוה דדון בניצחון ענק: 'נוכלת הטינדר' תחשף הערב לראשונה

האישה שמככבת בסרט ביקשה מבית המשפט צו מניעה לשידורו, אך בית המשפט פסק לטובת צוות המחלקה המשפטית של חדשות 12 שייצג את דדון בדיון, עו"ד ישגב נקדימון, דקלה בירן ונוי הדר
מערכת ice |  7
אדוה דדון (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
כמו רביב דרוקר לאחרונה והתחקיר שלו ברשת 13 שנגנז ברגע האחרון, דרמה גדולה נרשמה עד לרגע האחרון גם בערוץ המתחרה. בניסיון נואש למנוע את הקרנת הסרט "נוכלת הטינדר" של עיתונאית חדשות 12 אדוה דדון, מושא הכתבה ניסתה לפעול באמצעים המשפטיים שעמדו לרשותה.
על פי מאקו, ישודר הערב (חמישי) בקשת 12 הסרט המדובר, שבגינו עתרה אמש האישה שעומדת בלב הסיפור, לבית המשפט בבקשה להוציא לקשת 12 צו מניעה ועצירת שידורו. יש לציין כי האישה מבקשת זאת בפעם השנייה.
 
בהמלצת בית המשפט, נאלצה הבוקר (חמישי) אותה אישה שמככבת בסרט לבטל את הבקשה לצו מניעה צוות המחלקה המשפטית של חדשות 12 ייצג את דדון בדיון, עו"ד ישגב נקדימון, דקלה בירן ונוי הדר גם היו בצוות ההגנה.
על כן, הסרט "נוכלת הטינדר" ישודר כמתוכנן בקשת 12, על פי קשת 12: "הסרט עוסק בצעירה ממרכז הארץ שחשודה בהונאת נשים צעירות באפליקציית היכרויות - הן התאהבו בה, והיא רימתה אותן במאות אלפי שקלים. במסגרת הסרט, דדון תחשוף את סיפורה של הנוכלת שהפכה את חיי אותן נשים לסיוט".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    נוכלויות כאלה קוראות גם לנשים רגילות וגם לגברים רגילים. (ל"ת)
    שרון 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    נוכלת בזויה שמצאה קורבנות תמימים והצליחה לגנוב מהן
    נוכלת מגעילה 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאור התגובות למשל של מוכר הנעליים מאילת והוכחה שהיא זייפה חתימות ומידע בכתב ידה ברור שהיא נוכלת מקצועית, עצוב שמשטרת ישראל לא מסוגלת להגיע לחקר האמת במקרה של נוכלים וזייפנים לפני הרבה שנים ם אני נפלתי קורבן לנוכל, מדובר היה בעסקת רכב, למזלי שילמתי לו רק מקדמה בסך 2000 שח ואז כשביקשתי ממנו להביא את ספר הרכב למעמד העברת הבעלות הוא התחיל לקלל אותי כי הבין שנתפס ונעלם, הגשתי תלונה במשטרה מרחב ירקון ואחרי עדות ארוכה עם כל הפרטים שאספתי כולל מעקב שעשיתי אחרי מודעות של הנוכל (גיליתי שהוא משתמש בכמה טלפונים ומפרסם מודעות על מכירות רכב בעיתונים) וכולל הקלטה שלו אמרו לי שזה עניין אזרחי, אבל התעקשתי שמדובר בנוכל ורמאי שמציג מצג שוא, בעקבות התעקשותי החקירה עברה לתחנה בפ"ת, אחרי כמה חודשים הזמינו אותי לחקירה והתברר שנגד הנוכל יש המון תיקי נוכלות, שאלו אותי אם אוכל לזהות אותו ואכן הייתי יכולה לזהות אותו , המשטרה העמידה את הנוכל לדין, אחרי שנה התקשר אלי עו"ד של הנוכל והציע להחזיר את המקדמה ששילמתי, דרשתי את המקדמה פלוס הוצאות ששילמתי על בדיקת הרכב צמוד, והוא שלח לי את המלוא הכסף צמוד
    סגור
  • 3.
    נשים תמימות וטיפשות
    שרון 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    התוכנית פשוט מוכיחה שנשים תמימות וטיפשות. איך הן נתנו למישהי כסף? איל הן לא בדקו את החשבון וכרטיסי האשראי במשך שנים? מזל שמי שמנהל את העולם הם גברים.
    סגור
  • 2.
    שטיפת מוח להט"בית נטו - בחורה שהיה לה חבר 6 שנים
    אביב 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתאום גילתה בטינדר שהיא מאוהבת בבחורה... נותנים בערוץ 12 "כאילו" כתבה וסיפור מרתק שכל עניינו הוא לתת לגיטימציה לקיום מערכת יחסים שאינה על ציר "אישה-גבר". אני מביט על הסבא והסבתא ושואל את עצמי, בעוד 20-30 שנה כבר לא יהיו סבא וסבתא אלא סבא וסבא או סבתא וסבתא כי הרי אנחנו מעודדים את הלהט"ב, צועדים איתם, עושים להם חודש גאווה, מצעדי גאווה ופרסומות ברוח הלטה"בית השוטפת את הארץ ואת העולם כולו. המיעוט מנסה לכפות בחסות התקשורת הנאורה את אורח חייו על הרוב. 90% מאלו שגילו את עצמן כלסביות היה להם שנים חבר איתו הגיעו לאורגזמות. בשל אכזבה או ריקנות "וברוח התקופה" פנו לנסות איך זה בצד השני.
    סגור
  • 1.
    אבל חצי ממשלה שלנו נוכלים...אז מה הבעיה? יש לעם דוגמה ל (ל"ת)
    ביבי 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • למה חצי? כולם (ל"ת)
    ולאד 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נשים תמימות וטיפשות
    שרון 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    התוכנית פשוט מוכיחה שנשים תמימות וטיפשות. איך הן נתנו למישהי כסף? איל הן לא בדקו את החשבון וכרטיסי האשראי במשך שנים? מזל שמי שמנהל את העולם הם גברים.
    סגור