טלוויזיה

קורין גדעון חושפת: זה השקר הגדול של הטלוויזיה

מנחת הטלוויזיה לשעבר שיתפה את עוקביה בשבוע שעבר על ההחלטה לא לחזור לקריירת הטלוויזיה שנאלצה לעצור לפני שנתיים וחצי, וכעת היא היא מגלה את הסודות שמאחורי הקלעים
מערכת ice |  4
קורין גדעון (צילום פייסבוק/ קורין גדעון)
מי שכבר הספיקה לפני גיל 30 להחזיק במספר תפקידי הנחיה בתוכניות פריים, ונעלמה מהמסך לטובת עסק משפחתי ושיווק באינסטגרם, חושפת עוד חלק מאחורי הקלעים של העבודה בטלוויזיה והפעם משתפת את העוקבים מה שלדעתה השקר הכי גדול בתעשייה. 
קורין גדעון שמרבה לשתף בהחלטה לעזוב את התחום על אף הקריירה המצליחה שהחלה לפתח כבר בגיל צעיר, עדיין מקבלת מדי פעם מעוקביה ברשתות החברתיות שאלות לגבי הקריירה הטלוויזיונית שלה, וחושפת כל פעם קצת מאחורי הקלעים של התעשייה. 
כבר כמעט שלוש שנים שגדעון לא חתומה על חוזה, ומנהלת עסקים באינסטגרם, וכן את המעדנייה שהקימו היא ובעלה חילי סורוצקין. למרות זאת, עוקבים רבים עדיין מתעניינים בעיסוק הקודם ומלבד שאלות על הבחירה לעזוב את התחום, אמש נשאלה המנחה לשעבר על סודותיה של תעשיית הטלוויזיה במהלך סשן שאלות-תשובות שניהלה בסטורי באינסטגרם שלה.
גדעון נשאלה: "מה השקר/ הסוד הגדול בתעשייה שאנשים לא יודעים?", והשיבה: "וואי, כ"כ הרבה. בעיקר הייתי אומרת שאנשים שיש להם תדמית וואו הם הכי לא", ועוד הוסיפה בנימה אישית, "וסוד אישי שלי, שקולגה שלי הערוץ גנב לי תוכנית".
רק בשבוע שעבר סיפרה גדעון בטיקטוק שלה לעשרות אלפי העוקבים שלה, על הסיבה שבגללה השאירה את קריירת הטלוויזיה מאחור. בעבר כבר עסקה בשאלה למה הפסיקה להנחות תוכניות, ואילו לאחרונה היא אף מבהירה שמלבד ההפסקה שהתרחשה בתחילת הקורונה, היא ממשיכה לסרב להצעות עבודה בתחום.
לעוקבים בטיקטוק הסבירה בפירוט, "אני לא מפסיקה לקבל שאלות איפה אני ולאן נעלמתי. מה שקרה זה שלפני שנתיים וחצי איבדתי את העבודה שלי בטלוויזיה. הגעתי לשם בגיל 21 אחרי גל"צ, הגשתי את גיא פינס ואחרי שנה הנחיתי את האח הגדול שזו הייתה התכנית הכי גדולה בטלוויזיה עם 40% רייטינג ומיליון וחצי צופים כל ערב ואני כולה סטודנטית בת 23 ובשידורים חיים, חוויה מטורפת ומדהימה".
 
גדעון המשיכה: "אחרי זה עשיתי עוד עונה של האח הגדול ובעצם התכנית עברה לרשת ואני לא יכולתי לעבור לשם כי הייתי בחוזה בקשת ולירון וייצמן התחילה להגיש אותה ואז גם גיא זוארץ, מה שקרה זה שאני הגשתי עוד תכניות, את בייקאוף ודייט ראשון ואז את 2025 עם ארז טל של יורם זק והיא נכשלה. אם היא הייתה מצליחה אולי עוד הייתי בטלוויזיה. התכנית אנשים גם ירדה ולי נגמר החוזה".
עוד סיפרה: "היה לי חוזה טאלנט שמשלמים בו גלובלי בשביל להגיש תכניות בערוץ, יכולים היו לחדש לי, יש כאלו שידשו להם וכנראה בי לא היו מעוניינים, זה קרה לי בגיל 28 בלידה של הבת הראשונה שלי, חשבתי זה יימשך לכל החיים ואז לא היה לי כלום. היה לי תואר במשפט, אז תמיד יכולתי להגיד שזה מה שאני אעשה, החלטתי לתת בראש ברשתות החברתיות. ניסיתי לחזור לטלוויזיה וזה לא עבד ולפעמים צריך לדעת לשחרר. חשבתי שזה הדבר הכי גרוע, הרגשתי עבודה, תקופה ממש לא קלה והחלטתי לעשות מה שאני יכולה ברשתות".
 
@corringideon

פותחת את הלב על השאלה הכי נשאלת ♥️

♬ צליל מקורי - Corrin Gideon

גדעון הסבירה: "ראיתי שהדבר הזה שנקרא אינסטגרם הוא כמו הערוץ שלי, אף אחד לא יחליט לי על הפרנסה, רק שלי, אף מנכ"ל לא יקבע, אם אנשים נהנים, אז זה מעולה ואני נהנית מזה. אם הייתי מנחה בטלוויזיה לא הייתי מביא שני ילדים בשנה וחצי, אני לא אשקר, זה לא היה קל ואם יש לי משהו להגיד שישמע קלישאה, הכל לטובה. אם הייתי רוצה לחזור לטלוויזיה? אולי, אני לא פוסלת שום דבר. הציעו לי לא מזמן לחזור והייתי שמחה להגיד לו למנכ"ל קשת שנתיים אחרי שיצאתי משם שמוטת ראש, זה משחרר ועשו לי טובה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא מעניין ולא רלוונטי (ל"ת)
    לא לא הדוב 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    כמה קרמים
    עדי 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה קרמים?!
    סגור
  • 2.
    נזרקה,ואומרת שעזבה
    טומי 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חסרת כשרון,לא מעניינת.היתה לדקה וחצי
    סגור
  • 1.
    סתם שאלה
    איתמרי 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השגיאות במקור?
    סגור