טלוויזיה

קשת 12, רשת 13 וכאן 11 מזהירות: "ריסוק התקשורת"

מתקפה קשה של הערוצים המסחריים והתאגיד לרפורמת השר שלמה קרעי: "יישום התכנית ההרסנית, שכוללת פיקוח ממשלתי וצנזורה ממשלתית על חדשות, כנהוג בדיקטטורות יביא לפגיעה חמורה בדמוקרטיה הישראלית ובחופש הביטוי והעיתונות בישראל"
מערכת ice |  2
מהפכה בטלוויזיה (צילום unsplash)
לאחר פרסום הרפורמה בשוק התקשורת של השר שלמה קרעי, הגיעה הערב (שני) תגובתן של רשת 13, קשת 12 ותאגיד השידור הישראלי כאן 11 לתכנית שר התקשורת קרעי, כשהן טוענות כי ה״רפורמה״ המוצעת של שר התקשורת: פיקוח וצנזורה ממשלתית על החדשות כמו במשטרים אפלים וריסוק חופש הביטוי והתקשורת החופשית
<
הערוצים המסחריים רשת וקשת ותאגיד השידור הישראלי הגיבו לתכנית שהציג היום שר התקשורת:  ״התכנית היא שלב נוסף במהלך הכולל לריסוק התקשורת החופשית בישראל. יישום התכנית ההרסנית, שכוללת פיקוח ממשלתי וצנזורה ממשלתית על חדשות, כנהוג בדיקטטורות יביא לפגיעה חמורה בדמוקרטיה הישראלית ובחופש הביטוי והעיתונות בישראל".
 


עוד טענו: "בעוד בדמוקרטיות נאורות הממשלות מרחיקות את התקשורת מהפוליטיקה - מדינת ישראל פועלת הפוך, ומנסה להחזיר את השליטה המלאה לידיה. בנוסף, בזמן שתוכנית השר פוגעת כמעט בכל שוק התקשורת הישראלי הפרטי ובשידור הציבורי, ישנם גורמים שהיא מטיבה עמם מטעמים ברורים".

כל זאת, כשקודם לכן מערוץ עכשיו 14 נמסר: "שר התקשורת שלמה קרעי פרסם היום רפורמה שתסייע במליוני שקלים לקשת 12. בין הצעדים: חובה על ערוצי הספורט של צ׳רלטון למכור תוכן לפרי-טי-וי של קשת 12 (היום לא חובה), התערבות במחיר שבה ספקי תוכן צריכים למכור את שידוריהם לקשת 12 (פרי טיוי), ביטול חובת השקעות כספיות בהפקות מקור ועוד".

עוד הוסבר: "כמו כן, בניגוד לדיקלומים של מר יאיר לפיד, ההקלות ברפורמה שחלות על ערוצים יעודיים (כגון עידן פלוס) לא יחולו על ערוץ עכשיו 14, שהחל משנת 2022 אינו ערוץ בעל רשיון יעודי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תקשורת חופשית חחחח
    מושיקו 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקשורת חופשית זאת בדיחה של השמאל במשך 75 שנים, יש אך ורק תקשורת חופשית לאנשי שמאל פוסט-יהודיים. אבל ברגע שקמה להם מתחרה ימנית עם 64 מנדטים, אז התחילו לרעוד להם הביצים. תבינו שהסיפור שלכם נגמר, השמאל הולך ונעלם. מי שלא עם הימין אזי נגד ישראל.
    סגור
  • 1.
    קידום השמאל (ל"ת)
    תקשורת קידום השמאל 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור