טלוויזיה

כתב ערוץ 14 הותקף בשידור חי, אגודת העיתונאים מזועזעת

מאגודת העיתונאים נמסר בנוגע לתקיפת הכתב עתי שלו על ידי מפגין כי: "החודשים האחרונים עומדים בסימן של עליית רף הקיטוב בחברה ובתוך כך גם התפרצויות של אלימות במהלך אירועי המחאה"
מערכת ice | 
עתי שלו בהפגנה (צילום צילום מסך טוויטר)
בושה וחרפה. כתב ערוץ 14 עתי שלו הותקף היום (שלישי) בשידור חי בזמן שהעביר דיווח על המתרחש במחאות נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט במסגרת 'יום השיבוש', על ידי המפגינים. באגודת העיתונאים מיהרו להוקיע את ההתנהגות של אנשי המחאה שנהגו בביריונות.
אדם אלמוני התקרב לשלו ותקף אותו פיזית שכשהוא קורא לו "לעוף הביתה", שלו השיב לו: "אל תיגע בי, מטומטם, מטומטם אחד, אתה לא תיגע בי", גם באולפן הזדעזעו מהתקיפה האלימה. יש לציין כי חלק מהמפגינים הדפו את התוקף מיד.
 
מאגודת העיתונאים נמסר בנוגע לתקיפת הכתב עתי שלו כי: "החודשים האחרונים עומדים בסימן של עליית רף הקיטוב בחברה ובתוך כך גם התפרצויות של אלימות במהלך אירועי המחאה".
בנוסף נמסר כי: "אגודת העיתונאים ירושלים מצדדת במאבק לשמירה על חופש הביטוי ובתוכו חופש ההפגנה וחופש העיתונות. אף אחת מהחירויות הללו לא יכולה להתקיים תוך דריסת האחרת".
 
עוד מסרה יו"ר אגודת העיתונאים ירושלים (בשיתוף) עפרה סתת מילוא ומיקי קליין: "אנו מגנים בחומרה כל פגיעה בעיתונאים ועובדי תקשורת ובכלל זה גם את האלימות כנגד כתב ערוץ 14 עתי שלו. מצופה מכל אזרח שומר חוק החרד לדמוקרטיה, להישמר מפגיעה בעיתונאים העושים את מלאכת הקודש שלהם בתנאים קשים במיוחד בימים אלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה