טלוויזיה

האח הגדול שורף את הרשת: הנתונים שהשאירו אבק לקשת

תוכנית הריאליטי של רשת 13 נאבקת על המסך ומראה מדי פעם הישגים יפים גם שם, אך מה שקורה ברשתות החברתיות משאיר לתוכניות של קשת 12 פער משמעותי מאוד לצמצם| כל הנתונים 
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
נתוני האח הגדול נאבקים בערבי השידור על קהל הצופים, אבל נראה שדווקא במרחבי הרשת מדובר בתוכנית שמעסיקה את השיח התקופתי ברשתות החברתיות יותר מכל מתחרה בקשת 12. למרות ההובלה של קשת 12 בנותי רייטינג, הנתונים מראים התעסקות בלתי פוסקת ברחבי האינטרנט דווקא בהתרחשויות בבית האח. נתוני מערכת באזילה, החברה המובילה בישראל לניטור שיח במרשתת נחשפים כעת ומציגים תמונת מצב מעניינת, החל מסרטוני טיקטוק, ועד לשיחות רשת ואינטרקציות ברשת, ובנוסף - איזה קטע מתוך הבית היה הנצפה ביותר בטיקטוק?
נתחיל בהשוואה לנתוני הרשת של הריאליטי המתחרות בקשת 12. מדור בפערים גדולים מאוד באופן מפתיע, כאשר לטובת האח הגדול נוטרו לא פחות מ-4.1 אלף שיחות ברשת, כאשר המשמעות היא פוסטים או פרסומים מרכזיים שונים שעוסקים בתוכנית באופן מסוים. לעומת זאת חתונה ממבט ראשון מצליחה לתפוס רק 842 שיחות ברשת, בזמן שרוקדים עם כוכבים בנתונים מעט יותר מעודדים עם 913 שיחות רשת.
הפער המטורף נרשם בגזרת אינטרקציות הרשת ובכלל כך תגובות, שיתופים, סימוני רגש בשיחות שפורסמו ברחבי הרשת.האח הגדול מציגה כאן נתון מדהין של 5.1 מיליון אינטרקציותף, לא פחות מכך. בתוכניות קשת 12 לעומת זאת נרשם פער של מיליוני אינטרקציות. חתונה ממבט ראשון מייצרת 177 אלף אינטרקציות רשת, ואילו בגזרת רוקדים עם כוכבים נרשמות 361 אלף אינטרקציות. 

האח הגדול מתפאר בנוסף במיליוני צפיות ברשת, שנאספו מקטעים נבחרים של העונה. הקטע הנצפה ביותר ברחבי הטיקטוק הוא הריב הקולני של סתיו ושניר שהפך לסערה גם מחוץ לכותלי הבית. הקטע הזה גרף לא פחות מ-1.4 מיליון צפיות. מיד אחריו בטבלה ולא הרבה פחות סרטון ה"ממש ממש לא אברהם" של דיאן שרושם לעצמו 1.3 מיליון צפיות.
 
"השיער שלי הוא לא שלי", הופעה נוספת בכיכובה של סתיו קצין שהביאה 1.2 מיליון צפיות בטיקטוק. בשני המקומות האחרונים בטבלה - ראיון ההדחה של דיאן עם נטע ברזני שרשם 970 אלף צפיות, וכן קטע הכניסה והחזון של יובל מעתוק וספציפית ה"עמה". זה המקום לציין שחוץ מ-860 אלף צפיות, הקטע המדובר רשם גם לא מעט שימושי קול בטיקטוק - מספר העומד על 275 שימושים. גם הסאונד של גל קספרס - הפי הפי ג'וי ג'וי - רושם נוכחות יפה בטיקטוק עם עם 875 שימושים.

בנוסף על כל אלו, נרשמו מעל מיליארד דקות צפיה באתר ואפליקציות רשת מתחילת העונה של האח הגדול וכחצי מיליארד דקות צפיה בערוץ 26 בנכסי רשת וסלקום מתחילת העונה.
עוד נתון מעניין נוגע לעמודי האינסטגרם של תוכניות הריאליטי המככבות, כאשר חתונה ממבט ראשון עם 29.5 אלף עוקבים ורוקדים עם כוכבים עם 85 אלף עוקבים. ממש מספר שעות לפני כתבית שורות אלו, ציינו בעמוד האינסטגרם של האח 400 אלף עוקבים, נתון מדהים גם ללא קשר לעמודים מקבילים.
 
@reshet13tv באיזה צד אתם? 👇#האחהגדול #האחהגדול2023 #סתיוקצין #שנירבורגיל ♬ original sound - רשת 13
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אברהם הביריון
    שירן 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ערס מגעיל חסר ביטחון יקבל וולה מספיר ביום שמסתיימת התכנית
    סגור