טלוויזיה

רוקדים עם כוכבים תיעדר מהמסך: מה הסיבה להחלטה?

בשל ההפגנות הצפויות וההצבעה במליאת הכנסת שככל הנראה תחייב את המשך מהדורות החדשות, הוחלט לא לשדר את הפרק בשידור חי שאמור היה להיות משודר והוא יוזז ליום שלישי, זאת אחרי שחתונה ממבט ראשון ששודרה אמש כבר נדחתה למחר

מערכת ice |  7
רוקדים עם כוכבים (צילום מסך קשת 12)

העונה החדשה של רוקדים עם כוכבים ממשיכה להתקדם אל עבר קו הסיום ופרק גלגל ההצלה, היה האחרון של לוסי איוב, מנחת 'רוקדים עם כוכבים' בקשת 12, כאשר היא תחמיץ את המשך העונה של הריאליטי האהוב. אבל מסתבר שבינתיים, לפחות הפרק הקרוב שאמור היה להיות משודר מחר (שני) בשידור חי כבר לא ישודר.

בשל הסערה במדינה ובכנסת, ההפגנות הצפויות וההצבעה במליאה לגבי חוק עילת הסבירות שככל הנראה תחייב את המשך מהדורות החדשות, הוחלט לא לשדר את הפרק בשידור חי שאמור היה להיות משודר והוא יוזז ליום שלישי, זאת אחרי שחתונה ממבט ראשון ששודרה אמש כבר נדחתה למחר.
 



איוב כזכור, נפרדה בשבוע שעבר בסטייל מהרחבה: "יש לנו נבחרת של 10 זוגות מהם ייצאו המנצחים של העונה. זה הזמן שלי להיפרד ולהודות לכל האנשים האהובים פה, שעושים את התכנית שאני הכי אוהבת בטלוויזיה, תודה לך אסי", בפאנל השופטים אמרו: "אוהבים אותך, אהובה שלנו, בהצלחה לוסי".
 


עזר השיב לה: "אין על לוסי, תודה רבה על החפיפה ואני מבטיח להחזיר לךאת הרחבה בדיוק כמו שהשארת לי, בשעה טובה". השופטים הצטרפו אליו לאיחולים ולוסי חיבקה חזק את המנחה המחליף שלה עד תום העונה".

כאמור, אל תדאגו יותר מדי, יש כבר מחליף שאתם מכירים היטב מכמעט כל ריאליטי שיש לערוץ להציע. בקשת הלכו על בטוח ויציבו את אסי עזר כמגיש במקום איוב שיוצאת לחופשת לידה. היא תספיק רק להגיש את הפרק האחרון של גלגל ההצלה בטרם עזר ייקח פיקוד בהמשך.

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    חבל
    פרי הפלטיפוס 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל באמת חבל . בדיוק החליפו את לוסי באסי עזר המצחיקול עם קול הציפציף שלא נגמר. באמת , אין לנו כבר מנחים נורמליים במדינה חוץ מאסי ורותם? למי שצפה ברוקדים עם כוכבים בשנת 2005 המנחים היו הילה נחשון ואבי קושניר - היום אבי קושניר משחק את סילבן רוזן בסברי מרנן ובואו נגיד שגם באותה התקופה חבר השופטים היה מורכב מאלי שנראה ללא שינוי ולצידו 3 שופטים שלא קשורים באופן מקצועי שכל חייהם בעולם הריקוד- כמה עונות עם חנה לסלו כמה עונות עם אמיר .פ. גוטמן ז"ל וכדומה... מה שזה מראה שבעונה החדשה כן יש מלא פוטנציאל שלא עכשיו מביאים את הזמר משה פרץ את מלכת הקוסמטיקה הישראלית פנינה רוזנבלום ובתור אורחת מרוקדים עם כוכבים של חול - פמלה אנדרסון של שומרי המפרץ (אני חושבת שככה קוראים לסדרה) חבל שאתר סדרות פתוח רק למנויים. הייתי יכולה לראות מספיק סדרות מעולות מאשר הזבל שיש בארץ. בארץ אני רואה רק רוקדים עם כוכבים וקופה ראשית. ארץ נהדרת אני רואה בסדרות מהעונות הראשונות שלא משדרים היום אבל שודרו בשנים שהייתי קטנה מידי כדי לצפות בזה!
    סגור
  • 5.
    ?
    אמיר 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יהיה? העולם יתמוטט?לא עוד תכנית שאין בה מה לראות.חבל על הזמן.
    סגור
  • 4.
    תל-אביב
    מי6 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובה של חולה נפש, שמיסתןבב חוםשי, ומסוכן לציבור הוא
    סגור
  • 3.
    רוקדים עם אנארכיסטים. רוקדים על הדם של השפויים (ל"ת)
    יניר 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • בדיחה
    יוכי 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בוקר טוב לך פסיסט.
    סגור
  • 2.
    מיותר לחלוטין!
    דניאל 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לא התוכנית אנחנו כל המשפחה ניעדר מהמסך של התוכנית עם שיבוצו של הגוחה והמאוס ברמות א ס י - תגיד מנהל הערוץ אין לך מנחה ראוי שאצה משבץ את הלא מתאים הזה שוב ושוב. אצלנו במשפחה לא רואים שום תוכנית איתו הוא לא מתאים בלשון המעטה ומשום מה נדבקתם אליו שוב ושוב .אם כוונתכם להבריח צופים- הצלחתם!! בוז לכם!
    סגור
  • 1.
    רוקדים
    יוסי 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אתם שידרתם את ההפגנות כשלא היה לכם מה לשדר 1000 מפגינים אמרתם 1000000 עכשיו תשבו בצד ותראו אותם רוקדים ואת החוק עובר בכנסת
    סגור