טלוויזיה

אתר סדרות בבשורה קשה לגולשים: התכנים לא יחזרו לרשת?

מנהלי אתר הצפייה הישירה הפיראטית שעומד תחת מתקפה של ארגון זיר"ה וחווה שיבושי פעילות קשים מעדכן בעתיד האתר. האם תוכלו להמשיך לצפות?
שירה יום טוב |  1
אתר סדרות (צילום shutterstock)
לאחר שהחליטו להילחם עד הסוף בארגון זכויות היוצרים באינטרנט (זיר"ה) ובין היתר הציגו הצעה הומוריסטית למנכ"ל זיר"ה עידן נתן לקרב אגרוף בינו ובין מנכ"ל אתר סדרות כדי להכריע את גורל האתר, באתר סדרות מתייחסים היום לעתיד שצפוי לאתר אחרי תקופה ארוכה של שיבושי פעילות קשים. לפי העדכון נראה כי האתר לא יצליח לחזור למתכונתו המלאה גם לאחר מאמצי צוות האתר.
נזכיר כי זיר"ה העלו הילוך בקרב מול האתר הפיראטי הגדול בישראל, ואחד האחרונים שנשארו לאחר שהארגון הצליח להפיל אתרי סרטים וסדרות פיראטיים ידועים ששימשו החל משנות ה-2000. אתר סדרות ממשיך כבר 12 שנה, אך בחודשים האחרונים הוא תחת מתקפה שהובילה לשיבושים רבים ותקלות באתר, עד להפסקת הצפייה כמעט לגמרי.
 
הבוקר פורסם בחשבון הטוויטר הרשמי של האתר עדכון באשר להמשך הפעילות ובו נכתב, "האתר פועל במתכונת חלקית עבור מנויים בלבד (רוב התוכן לא זמין). הליך השחזור יחל בימים הקרובים, העברה של מאות טרה! צפי סיום: כחודש וקצת עד לתאריך 7.9.24 רוב התכנים יחזרו לפעילות (לא כולם). אנחנו לא מקבלים תשלום עד להודעה חדשה".
 
בריאיון בלעדי ל-ice לפני כשנתיים עם הבעלים תחת מעטה של חשאיות, סיפרו באתר סדרות על המלחמה שלהם נגד זיר"ה: "הם פועלים בצורה לא חוקית", הם אמרו. האם יצליחו בסופו של דבר לסגור אותם? "הם לא נושפים בעורפינו כי הם לא הגיעו וגם לא יגיעו אלינו, העשייה שלנו מניעה אותנו להמשיך לטובת כלל שכבות האוכלוסייה". אולם נראה שהמצב כרגע לא היה בתחזית שלהם.
לפני כחודש מייסדי האתר ענו לשאלת עוקב בעקבות פוסט בו רמזו על תקופת המאבק של האתר. הגולש שאל האם הפוסט שהעלו היווה רמז להפסקת הפעילות, ענו באתר: "בית מקדש ראשון ובית מקדש שני נחרבו בימי המצרים וכך גם אנחנו עברנו חורבן ואבלות בדיוק באותה תקופה ובכל זאת עם הנצח חזר למולדתו פעם אחר פעם כמו השם של ספרו של דוד שחר "מגלות לקוממיות", כך גם אנו נהיה ולא נתייאש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה אין תחליף חוקי בישראל לאתר סדרות? (ל"ת)
    מה קשה לכם זירה 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור