שיווק ופרסום

קרין גורן וסלקוםTV משיקים את הלייב שופינג הראשון בארץ

סלקום TV, קרין גורן ופודי מביאים ארצה שידור חי ראשון של לייב שופינג. האירוע יתמקד בבישול ואפייה, ובמהלכו ינתנו לצופים הנחות ופרסים על מוצרים שונים. השידור יאפשר לצופים לראות מוצרים בפעולה ולרכוש אותם בזמן אמת
מערכת ice | 
קרין גורן (צילום גלר הפקות)
טרנד הלייב שופינג נוחת לראשונה בארץ. סלקום TV וערוץ פודי יזמו את האירוע וקרין גורן נבחרה להנחות. מדובר באירוע אפייה וטיפים לראש השנה שישודר כאמור בלייב ובאופן בלעדי בסלקום TV. במהלך השידור ינתנו הנחות, מבצעים ופרסים שכוללים מארזי בישול, קורסי בישול ואפייה באונליין, ספרי בישול ועוד.
כמו כן, אלו שצופים בסלקום TV יזכו בהטבה בלעדית של 50 שקל הנחה לרכישות באתר במהלך השידור. השידור יתקיים מחר (חמישי, 7.9) בשעה 18:30 בערוץ פודי בסלקום TV, וגם ברשתות החברתיות של פודי.
 
נסביר כי לייב שופינג הוא טכניקת שיווק שבה עסקים מקיימים אירועי קניות בשידור חי כדי להציג ולמכור מוצרים. הצופים יכולים לצפות במוצרים בפעולה בלייב, לשאול שאלות את המנחים (כפי שגם יהיה בשידור מחר) וכמובן לרכוש את הפריטים בזמן אמת. שוק הקניות המדובר מוערך בארה"ב ב-68 מיליארד דולר עד לשנת 2026. 
לא מדובר בג'וב היחיד שגורן זכתה בו לאחרונה. לפני שבועות מספר דווח כי השפית והקונדיטורית תוביל קמפיין דיגיטלי חדש לצבעי השיער של לוריאל פריז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה