טלוויזיה

רותי ברודו מבולבלת: "איך שומרים על רצון להיות ביחד?"

פאולה מצדה הסבירה לרותי ברודו ב'מטבח המנצח': "גם כשאני הכי מתעצבנת עליו, עדיין יש משהו בחיבור, אפילו במגע ובחיכוך, שזה חיבור כזה"
מערכת ice |  2
רותי ברודו (צילום מסך רשת 13, פייסבוק/בראסרי)
שופטת 'המטבח המנצח VIP' וגם 'מאסטר שף, רותי ברודו, נחשבת למומחית באוכל, אבל במסגרת התכנית בקשת 12 בה היא שופטת היא לא התביישה לשאול בנושא אחר שבו היא מעוניינת להרחיב עוד טיפה את הידע - זוגיות.
ברודו די התפלאה בשיחה עם פאולה וליאון רוזנברג בשולחן, כיצד ייתכן שהזוג הוותיק עדיין שומר על כזו תשוקה גם 19 שנים אחרי יום החתונה: "איך שומרים על תשוקה ועל רצון להיות ביחד?", תהתה, וליאון הודה: "לא יודע להסביר מה זה, אבל אני ממש דלוק עליה עדיין".
 
פאולה מצדה הסבירה לברודו: "גם כשאני הכי מתעצבנת עליו, עדיין יש משהו בחיבור, אפילו במגע ובחיכוך, שזה חיבור כזה. לפני כמה זמן רציתי לצאת עם חברה ואמרתי לה: לא נעים לי, בדיוק לא ראיתי את ליאון כל השבוע, הוא יבוא וירצה שנהיה ביחד בבית".
פאולה המשיכה וסיפרה בשולחן: "היא אמרה לי: 'מה, אחרי 19 שנה הוא עדיין רוצה שתהיי איתו בבית? שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה'". ליאון אגב לא התערב יותר מדי בשיחה בין השתיים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רותי ברודו
    אילנה 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממי את רוצה ללמוד רותי ברודו??? מהזוג הכי הזוי במדינה??? ראית איך פאולה יושבת בשידור בטלויזיה?עם רגליים יחפות על הספה? גועל נפש. שפת גוף שאומרת הכל
    סגור
  • 1.
    רותי ברודו
    רות 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליאון חייב להגיד. אחרת יהיה מר גורלו. אבל אני אומר לך. חייבת להיות אהבה. בלי אהבה אמיתית הכל לא שווה. בעלי נפטר ואני נטרפתי אחריו עד יומו האחרון. ליאון נראה שפן.
    סגור