טלוויזיה

פדיחת ענק ברשת 13: המגיש נתקע עם פנצ'ר בדרך לתכנית

לאחר שראה כי לא יוכל לנסוע בשל פנצ'ר בגלגל, עומר ירדני בחר פשוט להשאיר את הרכב בשוליים והזמין מיד מונית שתקפיץ אותו כמה שיותר מהר לאולפני חדשות 13 כדי שיספיק להגיע לתכנית. הוא איחר, אבל האם בכל זאת הכל הסתדר?
מערכת ice |  2
עומר ירדני, חדשות 13 (צילום צילום מסך רשת 13)
בוקר לא קל עבר על העיתונאי עומר ירדני, עשה בשעות המוקדמות של היום (חמישי) את דרכו לתוכנית הבוקר ברשת 13, אותה הוא מגיש באופן קבוע בשעה 06:00, אבל בדרכו לשם הוא גילה לחרדתו כי הגלגל של רכבו התפנצ'ר ולא ניתן היה להמשיך בנסיעה.
כמו מקצוען אמיתי, הוא לא בכה על מר גורלו וניסה להחליף את הגלגל או להזמין את חברת הביטוח, לבזבז זמן מיותר על קריאה לעזרה של נהגים אחרים שיסייעו לו, הוא בחר פשוט להשאיר את הרכב בשוליים והזמין מיד מונית שתקפיץ אותו כמה שיותר מהר לאולפני חדשות 13 כדי שיספיק להגיע לתכנית.
 
הדרמה האמיתית החלה כשהשעה 6:00 כבר חלפה והוא עדיין לא הגיע, אך למזלו למרות הלחץ הרב, הוא ממש עם הבאז הספיק להגיע לאולפנים כשהשעה הייתה כבר 06:09 בבוקר. הוא העלה גם תמונה שלו בסטורי נכנס לאולפן בדיוק בשעה הזו.
מה שקצת עזר לו, היה העובדה שהתוכנית מצולמת בשידור חי ולאחר מבזק חדשות ושרשרת הפרסומות אחריה, המהדורה שלו מתחילה בשעה 06:10, כך שהוא התיישב על הכסא בדיוק ברגע האחרון והציל את המצב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הדרמה של החיים שלנו, ומתי הוא מחטט באף?
    דפנה 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עובר עליכם, עלינו, על החברה הישראלית? מה מעניין בסיפור הזה? מה שמו (אין לי מושג) עשה מעשה גבורה.. השאיר את האוטו ולקח מונית, לא לפני שתיעד והעביר ליחצן.. תחיה את חייך מבלי שהעולם יעצור.. מי אתה יבחוש בן שלולית?
    סגור
  • 1.
    איפה הפאדיחה ?
    יוני 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא הגיע ברגע האחרון והשידור התחיל ... לא הבנתי על מה הרעש
    סגור