טלוויזיה

המחליף של גאולה אבן נחשף: עידן חדש ברשת 13

עדיין לא ברור מי יהיה המחליף הקבוע, מה יעלה בגורל 'העולם הבוקר' שחוותה טלטלה גדולה בשנים האחרונות עם החלפה של מגישים כמעט בכל שנה, אבל אריק וייס קיבל את המושכות בתכנית הראשונה לאחר סיום דרכה של גאולה אבן
מערכת ice |  3
גאולה אבן-סער (צילום מסך רשת 13)
אחרי שאמש (שני) הייתה הפעם האחרונה בה ראיתם את גאולה אבן סער מגישה את תכנית הבוקר של רשת 13, הבוקר כבר זכיתם לראות את התכנית עם מנחה חדש, שעדיין לא ברור אם יקבל את המושכות באופן קבוע - אריק וייס.
לגבי אבן, שנה אחת בלבד אחרי שמונתה בחוזה ענק ואחרי שהחליפה את מירי מיכאלי, רותם ישראל וצביקה הדר שגם היוו תחליף לזמן קצר של אברי גלעד, היא עוזבת את 'העולם הבוקר' של רשת 13. וייס שהוא אחד המגישים הוותיקים בערוץ שלרוב מגיש מחליף בשורה של תכניות, קיבל את הקרדיט, שכעת בערוץ יחפשו מי ימלא את המשבצת באופן קבוע.
אחרי שהודיעה כי היא החליטה לא להמשיך מעבר לתקופת החוזה, שתסתיים בסוף השנה הנוכחית, היא נפרדה מהצופים בשידור חי: "חזרנו, מיד יהיו כאן ירדן ואלעד, וזה הזמן לומר שזה משדר הבוקר האחרון בהגשתי, אני מודה לכם מאוד על הצפייה ולצוות הנפלא של תכנית הבוקר שליווה אותי ומלווה אותי, כל כך מקצועיים וכל כך מסורים, עובדים לילות כימים על התכנית הזו כדי להביא אותה לשידור אליכם" 
עוד הבטיחה אבן סער לצופים: "אנחנו נתראה בזירות אחרות. עכשיו נעביר את השידור אלייך שלומי אלדר. הכתב השיב לה מגבול הצפון הקר והגשום: "בוקר טוב גאולה ובהצלחה בכל מקום אשר תלכי".
מדובר בדרמת ענק  כאשר גאולה אבן-סער נחשבת למגישה מוערכת שהימרו עליה ונתנו לה את כל האפשרויות להרים את הרייטינג של הרצועה, אבל עובדתית היא כשלה בכך והנתונים היו רעים מאוד, במיוחד בימי המלחה כשהיא מגרדת מלמטה 2%.
 
רק לפני שלושה חודשים היא החליטה לעזוב את 'שומרי הסף', והתמקדה מאז אך ורק בתוכנית הבוקר - 'העולם הבוקר', כפי שפרסם בזמנו כתב ynet, רן בוקר, זאת אגב למרות שהוחלט להציע לאבן-סער להמשיך לעונה נוספת של 'שומרי הסף'. 
ברשת 13 עוד שקלו את 'שומרי הסף' של גאולה אבן-סער בעקבות נתוני הרייטינג הלא מחמיאים, כאשר לאחר שבחנו את הנושא, הוחלט לא תרד מהאוויר בסופו של דבר, אך לאחר שזו נגנזה, כעת היא מסיימת גם את תפקידה כמגישת תכנית הבוקר של הערוץ.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא משנה מי מגיש חשוב יותר מה מגישים
    טל 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עדיין לא הבינו את זה בערוץ ההזוי, מאסנו בסיקור מוטה.
    סגור
  • 2.
    אם החוזה נגמר בסוף השנה הנוכחית
    הזייה 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהודעה המקורית שלה ושל ערוץ 13 נכתב שהחוזה נגמר בסוף השנה הנוכחית והיא החליטה לעזוב בתום החוזה. כעת אנחנו בחודש נובמבר ( ויש עוד חודש וחצי עד סוף השנה)... למה היא יורדת מהמסך כל כך הרבה זמן לפני שנגמר החוזה ? עברו רק ימים בודדים מהרגע שבו יצאה ההודעה... מעניין מה קרה שם . שווה בדיקה
    סגור
  • 1.
    ערוץ כושל - לא צופה בו , דרוקר גליקמן .... איכס (ל"ת)
    דן 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור