תקשורת ומדיה

כתב ערוץ 14 שהותקף: "קילל והעיף לי את הטלפון מהיד"

כתב ערוץ 14 שהותקף לכאורה בהפגנת מטה משפחות החטופים, תמיר מורג: " זה טקס החניכה שלי, כשתוקפים אותך זה אומר שהתקבלת באופן רשמי לערוץ 14. הוא קילל, קרא לי 'חלאת המין האנושי' והעיף את הטלפון מהיד שלי. תפס טרמפ, אלה לא בני המשפחות"
תום נחום |  14
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
אחרי התקרית שאירעה בשבת האחרונה במסגרתה כתבת ערוץ 14 מיר יונה הותקפה לכאורה בעצרת משפחות החטופים, אמש (שני) כתב נוסף של ערוץ 14, תמיר מורג, הותקף גם הוא בהפגנת מטה משפחות החטופים על ידי צלם (טרם ברור אם צלם תקשורת או לא) שתקף לכאורה בקללות ואף העיף את הטלפון מידו של מורג כאשר ניסה לצלם אותו.
מורג סיפר על התקיפה כך: "בסדר, אנחנו בסדר, זה טקס החניכה שלי, כשתוקפים אותך זה אומר שהתקבלת באופן רשמי לערוץ 14. אז גם הפעם, אני עומד כאן ומישהו שלא שייך לדעתי למשפחות, צלם, אנחנו לא יודעים אם צלם עיתונות או לא, אבל הייתה לו מצלמה גדולה על הכתף, והוא מתחיל לקלל ואומר את הדברים הרגילים, 'חלאת המין האנושי' וכל מיני דברים על הערוץ".
"ואז גם אני מוציא את הטלפון שלי ומתחיל לצלם אותו, והוא מחליט שזה לא מתאים לו כי כנראה חופש צילום וחופש ביטוי זה דבר חד צדדי, אז הוא פשוט מעיף לי את הטלפון מהיד. אני לא נוצרי, אני לא מאמין בלתת את הלחי השנייה ולכן אני גם מתחיל להתקרב אליו ומהר מאוד שם אנשים חוצצים בינינו ומפרידים, לוקחים אותו משם ומרגיעים אותו, בני המשפחות מרגיעים אותו. צריך לומר, האנשים האלה שתופסים טרמפ ומצטרפים אלה לא בני המשפחות".
 
כל זאת לאחר שערוץ עכשיו 14 טען כי הגיע לסקר במוצאי שבת את עצרת משפחות החטופים, אך לצערם, פעילים פוליטיים שאינם חלק ממשפחות החטופים, תקפו לכאורה את צוות הצילום של הערוץ ולדבריהם לא איפשרו לו לשדר מהמקום והוא נאלץ לעבור לשדר מרחוק, כאשר כעת, הכתבת מיר יונה מגיבה לטענות.
הכתבת מיר יונה הגיבה לטענות וכתבה בטוויטר (X.COM) כך: "המונים שהקיפו אותנו, צעקו, קיללו וגם בחור נחמד שניסה להדביק עליי סטיקר גדול של ביבי. איך זה הפך לפוליטי? יש לנו חטופים בעזה. הם של כולנו. אסור לתת לזה מקום, צריך להתאחד להחזיר אותם. אדגיש שלא מדובר באנשים מטעם המשפחות או המטה".
 
ערוץ 14 מסר על כך: "כמו כל עם ישראל, ליבנו עם המשפחות והחטופים. נמשיך ללוות אותם ולהתפלל לחזרתם הביתה במהרה". אבל מסתבר שבעוד יש כאלו שמגנים כל תקיפה של צוות צילום מכל ערוץ אחר, יש מי שמטיל ספק בגרסה.
 
ינון מגל סיפק תיעוד של התקיפה וכתב: "כתבת ערוץ 14 מיר יונה הותקפה בעצרת למען החטופים ע"י פעילים פוליטיים שלא נתנו לה לשדר מן המקום, ולכן היא נאלצה לדווח מחוץ לעצרת. חבל שעל הארוע השתלטו בעלי עניין פוליטיים שלא יודעים גבול".
דוד ורטהיים מוואלה מצדו טען: "תעלומה: ערוץ 14 הוציא הערב הודעה לפיה: ״צוות הערוץ הגיע לסקר הערב את עצרת משפחות החטופים לצערנו, פעילים פוליטים שאינם חלק ממשפחות החטופים, תקפו את צוות הצילום של הערוץ ולא איפשרו לו לשדר מהמקום והוא נאלץ לעבור לשדר מרחוק״. סיון כהן מנחת העצרת אומרת לי: ״לא ראיתי שום תקיפה. מה שכן, חיפשתי במשך שעה את כתבת הערוץ שבכלל לא הגיעה לעמדת השידור״.
 
עוד כתב: "קיצר, קשה לדעת אם הייתה תקיפה או לא, ומאיזה סוג. כרגע הכל רגוע והם בעמדות השידור כמו שאר כלי התקשורת. כמה מתוך העצרת ישדרו? נראה. אוף, עכשיו תגיע כינרת בראשי ולא תבין את הציוץ ותצווח ותעשה רעש. טעות שבכלל נכנסתי לזה. מתי אלמד?".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    כנראה חבריו של היועץ של האחים לתחת
    שלומי רון 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה שרק לה פמיליה תרגיע את המנובלים האלה סופית
    סגור
  • 13.
    ערוץ 14 זה הערוץ שקידם האסון וקרא למזהירים תבהלה
    אלון 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ערוץ של מלקקים לשקרן אבי החמאס
    סגור
  • 12.
    אתה פרייר
    ציון 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    באתי רגע שתקף אותך והעיף לך את הנייד אני הייתי מפרק אותו לגורמים בן כלב מלוכלך אני בטוח שהוא אחד שהיה מפגין כל מוצאי שבת בכל קפלן
    סגור
  • 11.
    מגעילים
    נוף 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סיון כהן עוד מלחכת פינכה הפוסל במומו פוסל כנראה שאת היית מסוגלת לשקר מיר שלנו לא תמציא דברים,כולכם חלאות אדם, במקום שתעמדי לצידה של כתבת צעירה,אפילו תסייגי ותאמרי אם אכן הותקפה ו,,,ביקורת בחרת בתגובה מושפעת מחבילת הטרטש שבחרת לעמוד לצידה,אלימי השמאל
    סגור
  • 10.
    יש בוגדים שעוזרים למשפחות החטופים להזיק למדינה
    משה 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כאילו הם תומכים בהם אבל הם משתפים של חמאס הנאצים
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    בכיינים אתם (ל"ת)
    אריה 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    פחחחחח
    פחחחח 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חזרו לאלימות הזבלים , אחר כך שואלים למה. לא צופים בהם , כוחינו באחדותינו , באמת? מי מאמין לכם?
    סגור
  • 7.
    הכתבת של ערוץ 14
    יהודה 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שואלת: איך זה פוליטי ושוכחת שהערוץ שלה הוא ערוץ פוליטי צבוע בצבע אחד
    סגור
  • 6.
    שי
    אבגד 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שי האם אתה היתה בנעליו של נתניהו .כל ההכפשות שהוא עובר.מפני כל מכפישיו.וגם בזמן המלחמה האם בעת השעה הזאת הוא יכול ליהיות משהו. אחר .לא זו לא דרכו.ליהיות עבד נרצע לשמול שבמדינה הלא הם מחפשים להרוס את המדינה.אז אתה משפיל את עצמך ושומע לכול המסיתים .אז אתה לא ימני
    סגור
  • 5.
    פרובוקטוריםפרובוקטורים עלובים (ל"ת)
    דודו 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 4.
    מפגיני קפלן הרסו את מדינת ישראל (ל"ת)
    שיר 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 3.
    וואו ממש החית ב"סכנת חיים."
    לילי 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אולי תפסיקו לתקוף את האמת בכרוץ 14 . לפחות זה יהיה משמעותי . קללו אותך, נורא ואיום. איך עמדת בזה . בטח יש לך טראומה
    סגור
  • 2.
    רק 14!! קנאים (ל"ת)
    מאיר 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 1.
    הכלל בתקשורת:אלימות נגד ימנים ודתיים ועתונאי 14 זה רצוי (ל"ת)
    צביעות התקשורת 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור