טלוויזיה

פדיחה לינון מגל ב-103FM: הפר הסכמים בערוץ 14?

ינון מגל שאל את חיים רמון: "איך היה בפטריוטים?", על כך נענה: "חוץ מזה שאתה לא עומד בהסכמים היה נהדר". מגל תהה: "איזה הסכמים?", רמון ענה: "אני ואתה מדברים בלי שזמרי צורח את דברי ההבל שלו". המגיש השני בן כספית טען: "הבעיה שינון יצרח את דברי ההבל שלו", רמון אמר: "אבל אין לי הסכם שהוא לא יצרח. איתם היה לי הסכם"
מערכת ice |  8
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
בשידור חי ב-103FM, שר המשפטים לשעבר חיים רמון הצליח להביך מאוד את המגיש ינון מגל, כאשר בעקבות ההופעה בפטריוטים הוא החליט לחשוף לכאורה סיכומים שהיו עמו והופרו.
ינון מגל שאל: "איך היה בפטריוטים?", על כך השיב חיים רמון: "חוץ מזה שאתה לא עומד בהסכמים היה נהדר". מגל תהה: "איזה הסכמים?", רמון ענה: "אני ואתה מדברים בלי שזמרי צורח את דברי ההבל שלו". המגיש השני בן כספית טען: "הבעיה שינון יצרח את דברי ההבל שלו", רמון אמר: "אבל אין לי הסכם שהוא לא יצרח. איתם היה לי הסכם".
 
בהמשך השניים דנו בנושא הטבח ב-7.10 והשר לשעבר חיים רמון לינון מגל: "אתה תמכת והכלת וגידלת ומנעת את חיסול החמאס כשהוא היה קטן והוא צמח למפלצת שהפך ב־7 באוקטובר" מגל השיב לו: "הבטחת שהיא לא תהיה לא חמאסטן" רמון תקף: "בשנייה שזה נהיה חמאס רציתי לחסל את זה".
 
כן בן כספית ומגל התווכחו בנושא בתחילת התכנית. לאחר שמגל טען: "הימין צדק - לא לאוסלו, לא להתנתקות, לא לתת כסף לחמאס. אז בוא תגיד, ההתנתקות הייתה טעות". בן כספית  השיב: "היה צריך לצאת מעזה, לא ככה, חמאסטאן? אין לי ספק שאם אריאל שרון היה חי, או אולמרט היה נשאר, היא לא הייתה".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    חיים רמון
    שרי אמאי 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השר רמון: על שרון לדרוש מנתניהו שיפסיק פעילותו נגד ההתנתקות השר חיים רמון תבע הערב בישיבת שרי העבודה בתל אביב לדרוש מראש הממשלה, אריאל שרון, כי יפעיל לחץ על שר האוצר, בנימין נתניהו, וידרוש ממנו שיפסיק את פעילותו נגד ההתנתקות - או שיתפטר. רמון אמר כי "אם לא יקרה כך, על העבודה להצביע ביום שני בכנסת נגד הרפורמה במס של נתניהו".
    סגור
  • 7.
    טיפשות להגיע להתראיין בערוץ הדיקטטורה 14 (ל"ת)
    חלאס נמאס 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    רמון
    ליא 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם כל הכבוד לחיים רמון יש לו הרבה לטחון ולהגיע לרמה של זימרי או פתחי או פליישמן הרבה לטחון ולשטוף את הפה כדי לומר דברי אמת בעיקביות תתקדם אדון חיים
    סגור
  • 5.
    אנשים רעילים רקנאים מתועבים מגיבים. הכלבים נובחים. (ל"ת)
    זהר 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    יצרח יקבל משרה שר הלשון הארוכה (ל"ת)
    עד 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ינון מגל זו הפאדיחה של 103 (ל"ת)
    עובדת 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    ומוסיף למה שבן אמר: אם רבין לא היה נרצח (ל"ת)
    gri 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    מקשקשייך יהרסוך
    זוכר את השואה 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    3 קשקשנים שמעבר לעצמם אין להם שום השפעה או ידע מה באמת קורה הכל אילו ואילו, מי שתולה תקווה באריק ז"ל או באולמרט הפושע המורשע או ברמון הפושע המורשע, מעיד על עצמו כקשקשן.
    סגור