טלוויזיה

מחבל ראשון הודה בחקירתו: "החוליה שלי אנסה ישראליות"

מחבל ארגון הג'יהאד האיסלמי הודה בחקירתו כי ביצע מעשים מגונים ופשעי מין קשים במהלך מתקפת ה-7.10: "החוליה שלי אנסה" טען, הוא מסר פרטים שיזהו בסיוע החוליה ופירט כיצד ביצעה רצח ואונס
מערכת ice |  4
תומכי חמאס (צילום פלאש 90/ וויסאם השלמון)
בכאן 11 דיווחו הערב במהדורה המרכזית כי מחבל ראשון מארגון טרור הג'יהאד האיסלמי הודה כי משתתפי הטבח ב-7.10 ביצעו פשעי מין קשים וכן מעשי אונס במהלך המתקפה. אותו מחבל מסר פרטים שסייעו בזיהוי החוליה ופירט כיצד היא ביצעה את הרצח והאונס.
כבר לפני חודש דווח כי מחבלי חמאס ביצעו פשעי מין במהלך מתקפת הטרור שאירעה ביישובי העוטף ב-7.10, אולם צוותי החקירה של השב"כ, הפרקליטות ויחידת להב 433 התקשו להשיג ראיות ודאיות לכך.
כזכור נשים ישראליות ידועות השתתפו לאחרונה בקמפיין חשוב שנועד להראות לארגוני זכויות אדם בעולם על כך שמחבלי חמאס אנסו נשים ישראליות במהלך המתקפה, בין הנשים שהשתתפו בקמפיין החשוב, הופיעו עו"ד וחה"כ לשעבר איילת נחמיאס ורבין, השחקנית נעמי לבוב, הזמרת שרי גבעתי, מעצבת האופנה סנדרה רינגלר ושירה איסקוב, שידועה כמי שעברה התעללות קשה מבן זוגה לשעבר.
 
בשבועות האחרונים, תנועת המחאה הנשית הוקמה במטרה להשפיע על מקבלי ההחלטות בארגוני זכויות האדם בעולם ולהשפיע על התנהלותם המבישה, ולדרוש מהם להוציא הודעת גינוי רשמית כנגד מעשי הזוועה שביצעו וממשיכים לבצע, מחבלי חמאס נגד הנשים הישראליות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    להוציא להורג עם הרבה סבל! (ל"ת)
    א.ק. 01/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    לאנוס את הגברים האלה!!!
    צילה 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יש מישהו שיכול לנקום את המוות של הצעירות האומללות האלה?
    סגור
  • 2.
    עין תחת עין.ו ז תחת ז.
    שמוליק 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    צריך לקבל את שנתן..
    סגור
  • 1.
    תחי מדינת ישראל
    קתי 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אבל לא אנחנו משקרים כמובן....תיכף גם יגידו שבגלל שלחצו עליו בחקירה הוא הודה באונס. אין לנו על מי להישען העולם לא יהיה איתנו לא משנה מה. הקיום של מדינת ישראל הוא בגדר נס כמעט. לא משנה מה יעשו לנו תמיד אנחנו אשמים. לפחות שיהיה לנו האחד את השני כי כמו שאתם רואים מאז ה7 באוקטובר אין לנו גב כמעט משום מקום
    סגור