טלוויזיה

ארץ נהדרת מפתיעה: אלו שני הכוכבים שיופיעו בתוכנית

על רקע היסטריית 'חרבו דרבו' והרעש שהשיר המלחמתי עשה מעבר לים, נס וסטילה יזכו לחיקוי בתוכנית הקרובה של 'ארץ נהדרת', כאשר את השניים יגלמו גיה באר גורביץ' ודור מוסקל
תום נחום | 
ארץ נהדרת פרק מיוחד (צילום קשת 12)
לאחר ההצלחה הענקית שרשמו עם השיר 'תיק קטן', נס וסטילה, שהצליחו לספק להיט נוסף עם 'חרבו דרבו' ברוח מלחמת חרבות ברזל, שגם עורר לא מעט רעש מעבר לים, השניים זוכים לכבוד נוסף כאשר יזכו הערב (שלישי) לחיקוי ב'ארץ נהדרת', כאשר את דמויותיהם יגלמו גיה באר גורביץ' ודור מוסקל.
 
בתוך כך, אחרי שהחות'ים של 'ארץ נהדרת', הלא הם אלי פיניש ומריאנו אידלמן, הצליחו לכבוש את הרשת ואת המסך בסדרת מערכוני החות'ים שהעלו בתוכנית, שני הכוכבים זכו לפני שבועיים לחיזוק משמעותי בדמותם של לא אחרים מאשר כוכבי להקת 'אתניקס', זאב נחמה ותמיר קליסקי, שביצעו ביחד איתם את השיר האלמותי 'תותים', בשינוי קל - חות'ים.
 
בתוך כך, עלמה זק, השחקנית האהובה וכוכבת תוכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת', נפרדה לאחרונה מבן זוגה לשעבר, השחקן אלון נוימן, אחרי 20 שנה של זוגיות ושתי בנות משותפות, כאשר אמש (שני) נודע כי זק משיקה זוגיות חדשה.
עלמה זק החלה לצאת עם בחור בשם איתן, כאשר השניים כבר חנכו את הזוגיות שלהם, כשבעמוד האינסטגרם בשם "קרנבל של בשר" העלו תמונה משותפת של השניים בה נכתב: "אנחנו לא יודעים איך היום שלכם התחיל, אבל אנחנו התחלנו אותו עם עלמה זק ובן זוגה איתן בסדנא זוגית צמחונית".
 
כזכור, זק ונוימן הגיבו לפרסום על הפרידה כשאמרו: "ההחלטה על הפרידה התקבלה בהסכמה רחבה מאחלים למדינה להגיע להסכמות ברוח טובה לפחות כמונו". דרכיהם של נוימן וזק הצטלבו בתעשיית הבידור הישראלית הקטנה. זק למדה משחק באוניברסיטת תל אביב ולאחר מכן שיחקה בתפקידי משנה בתכניות טלוויזיה, עד לפריצתה בשנת 2003 בתכנית הבידור הסאטירית "ארץ נהדרת", שם היא מככבת עד היום.
נוימן החל את הקריירה שלו בתיאטרון בתחילת שנות ה-90 בצוות "צעירי תיאטרון הקאמרי", ולאחר מכן שיחק במגוון הצגות תיאטרון, סרטים וסדרות ישראלים, ובין היתר בסדרה "עניין של זמן". דרכיהם של השניים נפגשו בתחילת שנות ה-2000, והם נכנסו לזוגיות בשנת 2004.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה