טלוויזיה

ארץ נהדרת חוטפת מכוכבת האח הגדול: "מביש ולא מצחיק"

הסערה סביב המערכות של עידן עמדי ב'ארץ נהדרת' נמשכת, כאשר יוצאת 'האח הגדול', ליה טאי אהרוני, תוקפת בחריפות: "אני מזועזעת. בן אדם איבד חברים, נפצע, היה בבית חולים, התראיין בכאב לב על החוויה המטלטלת שהוא עבר ומה שעושים עליו זה מערכון?"
תום נחום |  2
עידן עמדי בארץ נהדרת (צילום קשת 12)
ארץ נהדרת שגרפה אמש (שלישי) 22.2% רייטינג, שרפה את האינטרנט עוד לפני ששודר הפרק, כאשר פורסם טיזר קצר לחיקוי של הזמר עידן עמדי, אשר נפצע לאחרונה באופן קשה במהלך פעילות ברצועת עזה. התגובות לחיקוי, איך לומר, לא איחרו להגיע, ואורי לייזרוביץ' שגילם את דמותו של עמדי, ספג שלל ביקורות בעצמו.
מי שיצאה למתקפה חריפה נגד 'ארץ נהדרת' בעקבות המערכון היא יוצאת 'האח הגדול', ליה טאי אהרוני, שכתבה כך בסטורי באינסטגרם שלה: "חייבת להגיד לכם שאני ראיתי את המערכון שעשו לעידן עמדי בארץ נהדרת ואני מזועזעת. אני לא אפרסם את המערכון הזה כי אני לא אתן במה לדבר הזה, אבל זה פשוט לא מצחיק ואפילו מביש. בן אדם איבד חברים, נפצע, היה בבית חולים, התראיין בכאב לב בטלוויזיה על החוויה המטלטלת שהוא עבר ומה שעושים עליו זה מערכון?". 
עוד כתבה: "סבבה, סבבה, זה מערכון שמרים לו, אבל תאמינו לי שהוא לא צריך את המערכון הזה כדי שכולם ידעו איזה גיבור הוא. ואם הוא גיבור בשבילכם אל תעשו מערכון שמצריך לחקות אותו מתראיין. יש צחוקים ויש חלאס, אנשים לא שמים את עצמם בנעליים שלו, כי זה פאקינג לא מצחיק".
בהודעות פרטיות שקיבל, הותקף לייזרוביץ': "זה ממש לא במקום, עדיף לוותר, אף אחד לא ראה", הקומיקאי אתגר את מי שכתבה לו ושאל: "ראית את המערכון? יודעת על מה הוא מדבר?", התשובה שקיבל הייתה "לא".
 
לאחר מכן אותה אישה פנתה אליו וכתבה: "מתנצלת על דבריי, מיהרתי לשפוט, מערכון טוב. אכן עמדי הרים את הרף לכל הגברים ועם האיפור החיקוי אחד על אחד". אבל מסתבר שההתנצלויות לא הספיקו ולייזרוביץ' עלה להתקפה על מי שביקר את המערכון.
לייזרוביץ' טען על רקע הסערה: "זה בסדר להביע דעה, זה בסדר לא להסכים. אבל הרמה הנמוכה הזו היא לא נורמה וזה שיח שצריך להעלם. זה בסדר להתנצל ולא ישר להתלהם. העם שלנו עבר ועדיין עובר טראומה ויש משהו קל בלהוציא קיטור מאחורי המקלדת. אבל תזכרו שלכל תגובה כזו הילדים שלכם נחשפים".
כזכור, עידן עמדי הובהל לבית החולים לאחר אירוע קשה שאירע ברצועת עזה. לאחר תקופה מתוחה במיוחד, הזמר הצליח לעמוד על רגליו ואף קיים מסיבת עיתונאים מיוחדת בה הוא שיתף בכאבו על חבריו ופקודיו אשר נפלו באירוע, אך הוא גם הציג תקווה ואופטימיות כשאמר שעוד ישוב לשיר ולהופיע מול הקהל, וכן טען כי יחזור להילחם במידה ויוכל.
 
ארץ נהדרת, שידועה ביכולות שלה להפוך כל אירוע לחיובי ומצחיק, פרסמה חיקוי עתידי שעתיד לעלות בתכנית הערב של עמדי מאותה מסיבת עיתונאים מדוברת. הרשת הייתה חלוקה בהחלטה של ארץ נהדרת עם החיקוי הרגיש. חלק שיבחו את ההחלטה וכתבו: "מה עדיף שנבכה על המצב? עדיף כבר לצחוק", כתב אחד מהם, אחר הוסיף: "צוחקים איתו ולא עליו, תהיו בטוחים שהם כולם שם אוהבים אותו ומעריצים שלו. מאמין בלב שלם שרצו לעשות מחווה עבורו, ולא מתוך מטרה ללעוג. מרגיז לקרוא את התגובות 'להוריד את התוכנית'. העיקר שהם עושים סרטוני הסברה מדהימים של מיליוני צופים אתם שותקים".
 
חוץ מעידן עמדי, גם דנה אינטרנשיונאל בפרק הקרוב. צילום: קשת 12
אולם חלק הגולשים לא אהבו את הרעיון (בלשון המעטה), וחלקם מהם דרשו לגנוז את החיקוי. "לא הבנתי איך זה מערכון מצחיק", שאלה אחת הגולשות. "איבדתם את הבושה, מה זה הדבר הזה? תגנזו את זה מיד", כתב אדם אחר. מובן שהרשת מלאה בעוד תגובות הקוראות להוריד את המערכון, וכל שנותר לראות הוא מה ארץ נהדרת תחליט לעשות בנידון – ואם תענה לדרישות הגולשים. כמו כן, מהסדרה לא נמסרה תגובה בנושא.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ירדו נמוך. תוכנית בזויה (ל"ת)
    Ziv 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כולה היתה באח הגדול אלעק בר סמכא (ל"ת)
    ניר 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור