תקשורת ומדיה

כוכב 'רמזור' בקמפיין חדש: זה השותף שקיבל

קמפיין חדש של מימון ישיר: הלוואה לרכישת רכב לוקחים במימון ישיר, שיציג את סוגי המימונים והצעות הערך שמציעה החברה הקמפיין שעלה בפריסה רחבה בדיגיטל, ברדיו ובחסויות בטלוויזיה החל ביום ראשון האחרון ומתמקד בהלוואות לרכישת רכב והצעות הערך השונות
מערכת ice | 
ליאור כלפון בקמפיין מימון ישיר לאיתור רכבים
קמפיין חדש של מימון ישיר בהובלתו של השחקן ליאור כלפון, שכולל מספר סיטואציות יומיומיות, המציגות את מגוון סוגי המימונים שמציעה החברה, כמו הלוואה עד 300 אלף שקל, עד 100% הלוואה ועד 100 החזרים חודשיים וכדומה.
הקמפיין שעלה ביום ראשון למסכים ובפריסה רחבה בדיגיטל וברדיו גם כן, מציג גם את אפשרות מימון רכבים חשמליים ואת שירות עזרה במציאת רכב הניתן על ידי מימון ישיר בחינם. לצד כלפון מככב גם השחקן והקומיקאי ליאור דובדבני, שביחד מציגים מספר סיטואציות יומיומיות שקשורות לבעלי רכבים, אך בכל פעם מתברר שליאור בכלל נמצא ברכב במגרש מכירות.
 
מטרת הקמפיין היא לחשוף את הצופים לאפשרויות המימון השונות הניתנות על ידי מימון ישיר, לרבות בגובה המימון, בשיעור המימון ובפריסת התשלומים. הסרטון הופק על ידי משרד הפרסום ברוקנר, יער, לוי.
שרית רדין, סמנכ"לית השיווק של מימון ישיר מסרה: "מטרת הקמפיין הינה לחשוף בפני ציבור הצרכנים את מגוון מוצרי המימון שאנו מציעים ובנוסף לספר על הלוואות למימון רכבים חשמליים ושירות המאצ'ינג שלנו, עזרה חינמית במציאת רכב"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה