דיגיטל וטק

דרמה בסין: 800 עובדי מיקרוסופט עוזבים את המדינה

המתיחות בין סין לארה"ב עולה שלב: בהמשך לצעדים שנוקט ממשל ביידן אשר ממשיכים להשפיע על הכלכלה העולמית. כעת, מיקרוסופט הציעה למאות מעובדיה שפועלים מסין, להעתיק את מגוריהם למדינות אחרות. מיקרוסופט טוענת: עדיין מחויבים לסין 
מערכת ice | 
מיקרוסופט, אמזון, גוגל וביידן (צילום shutterstock)
המלחמה הקרה שבין ארה"ב לסין, ממשיכה לתת את אותותיה, וכעת ענקית הטק מיקרוסופט, פנתה ל-800 עובדיה אשר פועלים מסין ומשתייכים למחלקות הענן והבינה המלאכותית לשקול בחיוב לעזוב אותה ולעבור להתגורר במדינות אחרות.
לפי הפרטים שדווחו לראשונה ב"וול סטריט ג'ורנל". קבוצת העובדים, אשר מורכבת ברובה ממהנדסים בעלי אזרחות סינית, קיבלו בתחילת השנה, הצעות להעתיק את מגוריהם לארה"ב, אירלנד, אוסטרליה וניו זילנד. כאמור, המהלך הנוכחי, מתרחש על רקע המתיחות הגדולה שבין ארה"ב לסין ובמסגרתו, ממשל ביידן נוקט בשורה של צעדים על מנת לצמצם את הפעילות הכלכלית והשת"פ של חברות אמריקאיות עם חברות סיניות. 
 
יתרה מזו, על רקע ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות, האמריקאים פועלים ככול שביכולתם על מנת להאט ובשאיפה למנוע מהסינים לפתח טכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת. בהמשך לכך, דווח כי הבית הלבן שוקל בחיוב להוציא לפעול מהלכים בירוקרטיים אשר יחייבו את חברות טכנולוגיה כמו מיקרוסופט ואחרות, לקבל רישיונות לפני הענקת גישה למוצרי הבינה המלאכותית שלהם עבור לקוחות מסין.
בהמשך לכך, מטעם מיקרוסופט, נמסר שכחלק מההתנהלות הגלובלית שלה, היא אכן אפשרה לחלק מעובדיה לעבור להתגורר במדינות אחרות. למרות כל אלו בחברה (אשר מעסיקה קרוב ל-7,000 עובדים באזור סין) טענו שהם עדיין מחויבים לסין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה