שיווק ופרסום

ויקטורי שוברת את השוק? זו ההטבה שחולקה מכדור פורח

הכדור הפורח של רשת ויקטורי שהטריף את הרשת ואת תושבי ראשון לציון. הרשת הפכה לאחד מהמותגים הראשונים בארץ שיצאו בקמפיין שיווקי חדשני וראשון מסוגו לקראת פתיחת הסניף הגדול ביותר של הרשת במסגרתו נקטו בגישה חדשנית ליצירת חווית מותג אחרת.
מערכת ice | 
ויקטורי (צילום צילום מסך)
בעידן שבו שיווק דיגיטלי הוא חלק מבלתי נפרד בכל קמפיין שיווקי, יצא לאור טרנד בינלאומי שמציב סטנדרט חדש בעולמות השיווק והוא Fooh Marketing. הוא מציע גישה חדשנית ומעמיקה ליצירת חוויות מותג משמעותיות: Fooh Marketing, ראשי תיבות של "Fake out of Home".
טרנד זה מתמקד ביצירת אירועים שיווקיים וחוויות במרחב הציבורי שנראות כאילו הן מתרחשות במציאות, אך למעשה מדובר באשליות או ביצירות דמיוניות, שמטרתן לגרום לאנשים לשים לב ולהגיב ברשתות החברתיות.
במסגרת הקמפיין להשקת הסניף החדש והגדול ביותר של רשת סופרמרקטים ויקטורי בראשון לציון  המותג העלה מייצג שיווקי מרהיב במיוחד: כדור פורח בשילוב עגלת קניות עצומה ממנה "התעופפו" שטרות של 50 שקל תחת המסר "ראש"לצים, מהיום הכסף שלכם שווה יותר",  הכדור הפורח, שהופיע מעל נקודות מרכזיות בעיר, והשטרות המתעופפים שנראו כאילו הם נפלטים מהעגלה, הפכו לאטרקציה ויזואלית שלא ניתן להתעלם ממנה.
 
ההתלהבות סביב הקמפיין בעיר הייתה מדבקת, הרשת געשה ותושבי ראשון לציון יצאו לרחובות, וחיפשו אחר הכדור המיתולוגי והשטרות המתעופפים. אך הרשת לא עצרה שם. המהלך השיווקי היה חלק מקמפיין חוצה פלטפורמות שכלל לא רק את המייצג המדומה של הכדור הפורח אלא גם פעולה במרחב הפיזי: דלתונים עם שוברים דמויי שטרות של 50 שקל נתלו על כל דלתות תושבי העיר כדי לחבר את המסר "הכסף שלכם שווה יותר" ישירות לביתו של כל אחד מהתושבים בחשיפה מקסימלית והבטיח שאף אחד בראשון לציון לא יוכל להתעלם מאירוע פתיחת הסניף החדש.
גל מרגלית, סמנכ"ל השיווק של הרשת, מספר על האסטרטגיה מאחורי הקמפיין: "מדובר בקמפיין השקה רחב היקף וחוצה פלטפורמות בעל קהל יעד מדוייק. דיברנו באותו המסר בשלטי החוצות, ברדיו וגם בעיתונות המקומית אבל מהלך הגרילה הוא זה שיצר את ההד הגדול, הכל תוזמן היטב, תחילה הופצו ברחבי הרשת תמונות של הכדור המדומה בנקודות מוכרות ברחבי העיר אשר יצרו שיח נרחב בקבוצות המקומיות, עקבנו אחר השיח ומיד כשהגיע לנקודה שהגדרנו שיחררנו סרטון "אותנטי" שפורסם במיוחד מעמודו הפרטי של משפיען מקומי, בסרטון נראים שטרות מעופפים מעגלת קניות ענקית קשורה לכדור פורח שמרחף ברחבי העיר. בשלב הסופי החומרים הופצו בקבוצות הוואצפ ורצו בין תושבי העיר.
 
המהלך לווה בסיקור מעיתונאים שהאמינו שמדובר בכדור אמיתי והוציאו לרחובות את תושבי העיר לחפש אחר הכדור. הקמפיין יצר באזז רציני והסניף החדש נפתח עם תורים ארוכים שעלו על כל הציפיות. אנו גאים להיות מהחלוצים אשר מביאים את טרנד ה- Fooh Marketing לישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה