שיווק ופרסום

רוצה לרכוש נדל"ן בכפר עזה? האמת המזעזעת מאחורי המודעה התמימה

פרויקט הסברה חדש מזמין צעירים מכל העולם להיכנס לאתר המציע "הזדמנות נדל"ן אטרקטיבית ב- GAZA VILLGE". אלא שבמקום פרטים על הבית, מתגלים באתר פרטים על הזוועות שהתחוללו בו ב-7 באוקטובר. מטרת הקמפיין הייחודי - לזעזע ולעורר מודעות ברחבי העולם
מערכת ice | 
פרויקט ההסברה בכפר עזה (צילום צילום מסך מהאתר)
בציון למעלה מ-150 ימי מלחמה אינטנסיביים, בהם נמצאים 134 חטופים ישראלים בשבי חמאס, ובעוד מדינת ישראל תוקפת בעוצמה בעזה, נראה כי הנרטיב בזירה הבינלאומית השתנה והעולם עובר לתמוך בצד הפלסטיני וזאת בהתעלמות מוחלטת מהעובדה ש-3,000 מרצחים חדרו לישראל בכדי לאנוס, לרצוח ולשרוף בתים על יושביהם.
בעקבות הירידה בתמיכה בישראל והעלייה החדה באירועי האנטישמיות בעולם - עליה של 235% על רקע המלחמה - קמה לה יוזמה הסברתית חדשה וראשונה מסוגה. רן עובדיה, יזם, ובעלי סוכנות הקריאייטיב פיבוט 2.0 (PIVOT2.0) הציע זווית נוספת להציג לעולם את הזוועות, דרך הנדל"ן. ביחד עם איש היח"צ רן עוזר ובתמיכת משרד התפוצות והמלחמה באנטישמיות, הם יצרו פרויקט הסברה ראשון מסוגו, שמטרתו לעורר שוב תמיכה בישראל בזירה הבינלאומית.
 
במסגרת הפרויקט, אשר קהל היעד שלו הוא צעירים מרחבי העולם, מוצגות מודעות אטרקטיביות ברשתות החברתיות לרכישת נדל"ן להשקעה ב-GAZA VILLGE. התיאורים של המקום הם אמיתיים לחלוטין, מדובר על מקום פסטורלי ויפה במזרח התיכון שמעל ל-200 משפחות כבר התאהבו בו.

צילום מסך מהאתר
כשתנחתו בעמוד הבית של האתר, תגלו בתים יפים במחירים מפתים להשקעה. אלא שברגע שתלחצו על קבלת פרטים, תעברו לעמוד שמציג את הבית, אבל לא מהזווית הנדל"נית. בעמודים הפנימיים, תיחשפו לזוועות שהתחוללו באותם בתים וזאת באמצעות צילומים של הבתים השרופים ועדויות של בני המשפחה שנותרו לספר את סיפורו של כל בית ושל כל משפחה שהתפרקה, נחטפה או נרצחה באכזריות.
תהליך העבודה על הפרויקט היה מורכב ודרש אישורים ושיתוף פעולה של משפחות מכפר עזה. התהליך המשיך למסע צילומים בקיבוץ ביחד עם תושב המקום זוהר שפק ואנשי צוות נוספים. על סמך הצילומים המטלטלים, הוקם האתר הייעודי אשר נועד כאמור למשוך צעירים מכל העולם להיכנס אליו ולהיחשף למראות הקשים ולזוועות אותם ביצעו מחבלי חמאס.

בית משפחת קורן בכפר עזה (צילום: זוהר שפק)
הסיפורים והמראות של הבתים שניזוקו ונחרבו אינם קלים. רן עובדיה מסביר כי מטרת הקמפיין היא לזעזע את העולם ולעורר את המודעות לטבח הנורא שביצעו מחבלי חמאס. "אנחנו רואים בהודעות שאנחנו מקבלים ברשתות החברתיות מקהל של צעירים בחו"ל, שהם לא היו מודעים לכל מה שהתרחש ב-7.10. הם ראו עד כה רק את הזווית של הצד השני. חשוב שכל מי שיש לו עוקבים מחו"ל ברשתות החברתיות, יעלה מודעה עם קישור לאתר כדי לעורר את המודעות לטבח של ה- 7.10".
קרין פרץ, ממובילי הפרויקט: "משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות העניק תמיכה כספית לכ-100 מיזמים אזרחיים הפועלים בזירת התודעה החל מה-7 באוקטובר. זו פעם ראשונה שמשרד ממשלתי מעניק תמיכות בזמן כל כך קצר לגורמים אזרחיים. מדובר בחברות ויזמים שעשו ועושים פעילויות נרחבות בהתנדבות ואף הזניחו את פעילותם העסקית לשם כך. המענק נועד לאפשר להם להמשיך בפעילות חשובה זו ולחזק את הלגיטימציה של ישראל להמשיך לפעול".
79 אזרחים נרצחו בכפר עזה, כולל 19 ילדים ותינוקות שנשרפו למוות ועוד 18 אזרחים שנחטפו לעזה. 288 אזרחים נפצעו בדרגות שונות ו-140 בתים ניזוקו משמעותית, חלקם אף הוצתו ונשרפו לגמרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה