תקשורת ומדיה

כישלון משרד ההסברה: הממשלה מקצה 10 מיליון שקל ליוזמות פרטיות

משרד התפוצות פונה לאזרחים פרטיים ולחברות שמפעילות פרוייקטים מטעמן בחזית המדיה והתקשורת. מי שהתגייסו למאבק על דעת הקהל העולמית, יוכלו לקבל מימון להמשך פעילותם דרך קרן של Voices of Israel. השר עמיחי שיקלי: "ישראל מתמודדת מול רשת ארגונים פרו-חמאסים בכל הפלטפורמות"
מערכת ice |  3
מערכת BBC (צילום מסך מטוויטר)
הקרב על דעת הקהל העולמית: מלחמת חרבות ברזל, שהחלה לאחר מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס, הביאה לגל מתעורר של מחאה פרו-פלסטינית ולריבוי מקרי אנטשימיות ברחבי העולם. משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות מדווח הערב (רביעי) על פרסום קול קורא באמצעות החברה לציבור Voices of Israel, במסגרתו ארגונים וחברות בארץ ובעולם יוכלו לקבל תמיכה ממשלתית לפעילותם בזירת ההסברה והמאבק באנטישמיות. 
לאחר סגירת משרד ההסברה, המהלך שיזמה הממשלה נועד לאפשר ליוזמות הסברה אזרחיות פרטיות שפועלות מפרוץ המלחמה לשמר ולהרחיב את פעילותן ולסייע למדינת ישראל. מדובר בהקצאה של עשרה מיליון שקל לטובת הסברה אזרחית. משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות ישקיע מיליונים בפעילות של ארגונים וחברות שפועלים בזירת ההסברה העולמית במלחמה. 
 
הצעד מצטרף לשורת יוזמות של משרד התפוצות בשיתוף משרד החוץ, בהם ביקור בני משפחות החטופים ברחבי העולם. על מנת לספר את סיפורם האישי במטרה לסייע למאמץ השבת החטופים ולחזק את תמיכת הקהילה הבינלאומית בישראל ובמטרת המלחמה, יצאו רבים מקרוביהם של שבויי החמאס למשלחות בלונדון ורומא.
 
בקרב על דעת הקהל העולמית. ככלי לווידוא רצינות והכפלת השפעה, המודל המימוני יהיה בשיטת מיזם משותף, matching: על כל סכום, לפי קריטריונים מוגדרים, שיקצו הארגונים או החברות יקבלו מימון המכפיל את הסכום שלהם לפעילות. לאור הדחיפות, הבקשות ייבחנו בהליך מזורז כדי לאפשר לפעילות להתעצם במהירות. 
 
שר התפוצות והמאבק באנטישמיות עמיחי שיקלי: "ישראל מתמודדת מול רשת ארגונים פרו-פלסטינים ופרו-חמאסים הפעילים בכל פלטפורמות ההשפעה האפשריות, משלטי חוצות ועד לרשתות החברתיות בגיבוי תקציבי עתק מדינתיים. למול הפעילות הפרו-חמאסית הזו נדרש מאמץ משולב ורחב היקף של מאמצים ממשלתיים לצד ארגוני חברה אזרחית, וזו זכות לתת להם גב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נכון מאוד
    אמרי 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהלך נכון מאוד לתקצב פעילים ברשתות המשפיעים ונמצאים כבר בשטח עם אלפי עוקבים!
    סגור
  • 2.
    על כל פשעי הממשלה מכסה עם ישראל (ל"ת)
    נירית לסרי 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בשביל מה מחזיקים משרד חוץ למען השם?? (ל"ת)
    כישלון משרד ההסברה?? 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור