שיווק ופרסום

התקציב של נמל חיפה עובר לקבוצת דבי: "מודים על האמון בנו"

קבוצת דבי נבחרה לניהול מערך יחסי הציבור של נמל חיפה. טרמינל הנוסעים של הנמל הוא היחיד בישראל ממנו יוצאות הפלגות נופש לרחבי הים התיכון. משה דבי, מייסד ויו"ר הקבוצה: "נמל חיפה הוא הנמל המוביל בישראל, המשמש כנכס אסטרטגי"
מערכת ice | 
נמל חיפה (צילום ליאור פתאל)
קבוצת דבי נבחרה לנהל את הפעילות התקשורתית ומערך יחסי הציבור של נמל חיפה, ותנוהל תחת דובר הנמל ומנהל תחום הקרוזים, זוהר רום. נמל חיפה הוא הנמל המוביל בישראל. בנמל חיפה עוברים מדי שנה כמעט 30 מיליוני טונות של מטען, יותר מכל נמל אחר בישראל.
נמל חיפה הוא גם הנמל הגדול ביותר בשירות אוניות נוסעים ותיירים. טרמינל הנוסעים של הנמל הוא היחיד בישראל ממנו יוצאות הפלגות נופש לרחבי הים התיכון. בינואר 2023 מדינת ישראל השלימה את הליך ההפרטה ההיסטורי של נמל חיפה, כחלק מהרפורמה בהפרטת הנמלים. במכרז להפעלת הנמל זכתה הקבוצה הישראלית-הודית אדני-גדות.
 
"אנחנו גאים על הבחירה של נמל חיפה בקבוצת דבי ומודים על האמון בנו. נמל חיפה הוא הנמל המוביל בישראל, המשמש כנכס אסטרטגי של המדינה וכציר סחר מרכזי במזרח התיכון. השלמת הליך ההפרטה הוא צעד היסטורי למדינת ישראל ואני בטוח שבשנים הקרובות נמל חיפה יהפוך לנתיב סחר מרכזי", מסר משה דבי, מייסד ויו"ר הקבוצה.
יו"ר נמל חיפה הוא ד"ר רון מלכא ומנכ"ל הנמל הוא אודי שרון. התקציב ינוהל תחת המשנה למנכ"ל מרינה קפלון-דיגמי ומנהלת מחלקה רוית בראומן. קבוצת דבי היא מהמובילות בישראל בתחום יחסי הציבור, אסטרטגיה תקשורתית ודיגיטלית. החברה הוקמה לפני כ-19 שנים על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה