שיווק ופרסום

משה דבי במהלך אסטרטגי: זה הלקוח החדש של הקבוצה

קבוצת דבי נבחרה לנהל את הפעילות התקשורתית ויחסי הציבור של המועצה לענף הלול. יחסי הציבור ינוהלו על ידי יועצי התקשורת אריאל אלקלעי וכן על ידי סמנכ"ל הקבוצה מיכאל מושקוביץ
מערכת ice | 
משה דבי (צילום צילום אסנת רום)
המועצה לענף הלול מעדכנת הבוקר (שישי) כי קבוצת דבי נבחרה לנהל את הפעילות התקשורתית ויחסי הציבור של המועצה החל מה-1 במרץ. יחסי הציבור ינוהלו על-ידי יועצי התקשורת - אריאל אלקלעי והסמנכ"ל מיכאל מושקוביץ. 
קבוצת דבי, מהמובילות בתחום יחסי הציבור, אסטרטגיה תקשורתית ודיגיטלית, הוקמה לפני כ-16 שנים על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון. הקבוצה מייצגת שורה ארוכה של תאגידים בין-לאומיים, חברות טכנולוגיה רב-לאומיות וחברות ישראליות מובילות.
 
בתוך כך, משרד לוטן בבעלותן של יעל לוטן ונגה ספקטור-פדר זכה בתקציב איגוד הדירקטורים בישראל. איגוד הדירקטורים שממייסדיו רו"ח ניר זכלינסקי, מהווה את הגוף האובייקטיבי והמוביל לדירקטורים ודירקטוריונים של חברות ממשלתיות, ציבוריות ופרטיות וכן של גופיים מוסדיים בישראל. האיגוד פועל להשמעת עמדת הדירקטורים, בתיקוני החקיקה, ברגולציה ובדיונים ציבוריים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה