שיווק ופרסום

משרד יחסי הציבור מתחדש בענק: "להפיץ את הבשורה"

לימור כרסנטי תוסיף למערך ניהול היח"צ לקוחות חדשים בתחום הבריאות והלייפסטייל. ביניהם מתחם הפיטנס של דנית אטרי המשתרע על פני 250 מ"ר בחיפה, ומציע מגוון אימוני כושר ייחודיים, לצד מנטורינג וייעוץ תזונתי מקצועי לנשים בלבד. "בימים אלה העם זקוק למרפא וחיזוק לגוף ולנפש, יותר מתמיד"
מערכת ice |  2
לימור כרסנטי (צילום הילה גביר)
משרדה של לימור כרסנטי הודיע הערב (מוצ"ש) מוסיף למערך ניהול היח"צ לקוחות חדשים בתחום הבריאות והלייפסטייל - מתחם הפיטנס של דנית אטרי וכן מדיקל פלייס מרפאות מומחים. משרד ההסברה והיח"צ של לימור כרסנטי האמון על תקציבים מובילים במשק הישראלי, מקבל כעת לידיו תקציבים חדשים.
מתחם הפיטנס של דנית אטרי המשתרע על פני 250 מ"ר בחיפה, מציע מגוון אימוני כושר ייחודיים, לצד מנטורינג וייעוץ תזונתי מקצועי, לנשים בלבד. בעלת המקום דנית אטרי נושאת רזומה של כעשור בעולם הכושר והתזונה ופיתחה שיטות ייחודיות להרזייה, חיטוב ושמירה על כושר, אשר חוללו עד כה מהפך בקרב נשים רבות
 
כמו כן נוספו למערך הלקוחות מדיקל פלייס - מרפאות מומחים בחיפה אשר מציעות מכשור חדשני לצד שיטות טיפול מגוונות, הנותנות מענה בתחום האסתטיקה הרפואית, האורתופדיה, רפואה משלימה ואף קיים אגף לשיפור התיפקוד המיני לנשים וגברים. לדברי לימור כרסנטי: "בימים אלה ללא ספק העם זקוק למרפא וחיזוק לגוף ולנפש, יותר מתמיד. אני מברכת על הצטרפות לקוחותיי החדשים בעת הזו ושמחה על הזכות להפיץ את הבשורה עבור העסקים כמו גם עבור הקהל שפשוט צמא לשיפור אורח חייו". 
החברה לניהול מערכות הסברה ויחסי ציבור של לימור כרסנטי נושאת מעל שני עשורים של ותק בעולם התקשורת ויחסי הציבור ואמונה על תקציבים ממגוון תחומי הלייפסטייל, בריאות, קולינריה, צרכנות, נדל"ן ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לימור מדהימה
    מדהימה 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כנראה עוברת את רני רהב לפי הפרסומים על לקוחות רק שהממונה על ההגבלים לא יעצור אותה כנראה אחד המשרדים החזקים בעולם. שמישהו פעם יבדוק כמה זמן לקוחות מחזיקים שם מעמד .....
    סגור
  • כמה קנאה יוצאת ממך... (ל"ת)
    מלי 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור