בארץ

אסי עזר, עמוס תמם, גלית גוטמן ועוד: התרומה המרגשת של הסלבס

אומני ישראל התגייסו למיזם הדלקת נר לזכר הנספים בשואה של עמותת 'שם ונר' שמטרתו לעלות על נס את זכר הנספים.  בין האומנים שהשתתפו: אסי עזר, עמוס תמם, גלית גוטמן, אילנית לוי, מאור שוויצר, ניב סולטן טל ארוס ואומנים נוספים. כל סלב הדליק נר שבו סופר סיפור חייו של נספה אחר בתקופת השואה
מערכת ice | 
יום הזיכרון לשואה ולגבורה (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
יום הזיכרון השנה, מביא עמו רגשות נוספים, העצב הרב מאירועי השבעה באוקטובר לצד המלחמה והאובדן הקשה שספגנו חידד לכולנו את העובדה שכבר ידענו – אסור לנו לשכוח. עמותת שם ונר מחדשת בכל שנה את מסורת הזיכרון לזכר הנופלים ומזכירה לכל עם ישראל להדליק נר זיכרון כדי שכולנו נמשיך לזכור ואף פעם לא נשכח.  השנה יצרה העמותה שיתוף פעולה עם סלבס רבים.
גם השנה אומני ישראל השתתפו ביוזמה ושיתפו ברשתות החברתיות את נר הזיכרון בין האומנים שהשתתפו: אסי עזר, עמוס תמם, גלית גוטמן, אילנית לוי, מאור שוויצר, ניב סולטן טל ארוס ואומנים נוספים. רון לזכר הנספים שכל אחד מהם קיבל סיפור של נספה אחר שנרצח במהלך השואה. 
 
עמותת שם ונר הוקמה במטרה להנציח את זכרון השואה והגבורה, השנה יהיה ניתן לקבל נר זיכרון ברשתות השיווק של רמי לוי ושופרסל כדי שכולנו ניקח חלק במסורת החשובה שלנו כעם וכמדינה. 
רוחה וקנין שער, מנכלית העמותה ". זו הזכות והחובה שלנו לא לשכוח את השואה כדי להתאחד ולהתחזק כעם, אני מודה לכל התורמים בשיתוף הפעולה החשוב הזה ומתפללת שכל החטופים ישובו במהרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה