שיווק ופרסום

פבלו רוזנברג בדרך לנתיב חדש בקריירה: זה הקמפיין שקטף

פבלו רוזנברג יהיה הפנים החדשות של רשת הסופרמרקטים 'קשת טעמים': "אני נרגש מאוד מהחיבור עם רשת קשת טעמים. מההתחלה הרגיש לשני הצדדים כי ההתאמה בינינו היא טבעית ומדויקת. כחובב קולינריה ויין איכותי, אני מרגיש מחובר ביותר לערכי הרשת ושמח להיות שותף למסע ההתפתחות של הרשת"
מערכת ice | 
פבלו רוזנברג (צילום פלאש 90/ יהב גמליאל)
הזמר והשחקן, פבלו רוזנברג, שכיום מככב בסדרה 'טיטו ורוחו' של HOT, נבחר להיות הפנים החדשות של רשת "קשת טעמים" ויככב בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, תשדירי רדיו וקמפיין פרסומי ברשת.
פבלו רוזנברג: "אני נרגש מאוד מהחיבור עם רשת קשת טעמים. מההתחלה הרגיש לשני הצדדים כי ההתאמה בינינו היא טבעית ומדויקת. כחובב קולינריה ויין איכותי, אני מרגיש מחובר ביותר לערכי הרשת ושמח להיות שותף למסע ההתפתחות של הרשת".
 
קינן ממן, משנה למנכ"ל קשת טעמים מסר על המינוי החדש: "פבלו רוזנברג , מהזמרים היותר צבעוניים ומוערכים בחברה הישראלית ואנו שמחים ונרגשים על הבחירה בו כשותף לערכים ולדרך שלנו".
דני בצלאל, סמנכ"ל שיווק קשת טעמים הוסיפה כי: "בקשת טעמים לא רק ממלאים מזווה. בקשת טעמים טועמים את העולם, מקבלים השראה וחווים הנאה ולכן בחרנו פרזנטור עם החיוך שלא יורד מהפרצוף. פבלו רוזנברג הוא בחירה טבעית ומדויקת למותג קשת טעמים". הקמפיין הפרסומי צפוי לעלות בחודש אפריל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה