שיווק ופרסום

סיבוס פלאקסי במהלך יוצא דופן: "צופים גידול למאות חברות"

אליפות המחזור של סיבוס פלאקסי ותאגיד ׳תמיר׳ לחברות ותאגידים יוצאת לדרך זו השנה השנייה. ההרשמה לתחרות תתאפשר החל מהיום, והאליפות תוזנק ביום רביעי ה-1 במאי. זהות החברה הזוכה, תיחשף ביום איכות הסביבה העולמי ב-5 ביוני

מערכת ice | 
סיבוס (צילום סיבוס)
חברת סיבוס פלאקסי, אחת החברות המובילות בישראל בענף ההטבות לעובדים, מוציאה לדרך זו השנה השנייה את אליפות המחזור לחברות, ארגונים ותאגידים ופותחת היום (שלישי) את ההרשמה לאליפות המחזור בשיתוף תאגיד המחזור תמיר. לדבריה, החברה פועלת למען עתיד טוב וירוק יותר ושמירה על איכות הסביבה.
סיבוס פלאקסי חרטה על דגלה בשנים האחרונות את קידום נושא איכות הסביבה וקיימות, ומסייעת באופן אקטיבי לחברות שעובדות איתה להיות ירוקות יותר. סיבוס פלאקסי, קידמה משלוחים וטייק אווי ללא סכו"ם חד פעמי ואף עודדה חברות למעבר דיגיטלי מלא ללא כרטיסי פלסטיק.
 
ההרשמה לאליפות תתאפשר החל מהבוקר, וההזנקה תתבצע ביום רביעי ה-1 במאי ותימשך למשך חודש שלם, עד ל-31 במאי. במהלכם יפרידו העובדים באמצעות פחי מחזור ייעודיים את הפסולת המשרדית, אריזות מזון וטייק-אווי, אריזות של ציוד משרדי ואריזות ניקיון. בסיום התחרות, תזכה החברה המנצחת בפרס שווה במיוחד- Happy Hour מפנק בשווי 10,000 שקל ותעודת הוקרה מ"תמיר מחזור".
איתן זינגר, מנכ"ל סיבוס פלאקסי ציין: "זו השנה השנייה שאנו מוציאים לדרך את אליפות המחזור ובכוונתנו להפוך אותה למסורת ולקיימה מדי שנה. בשנה שעברה השתתפו עשרות חברות והשנה אנו צופים גידול למאות חברות שכבר הביעו עניין לקחת חלק. מטרתנו לרתום מדי שנה יותר ויותר חברות ולהטמיע את החשיבות של מיחזור אריזות המזון והטייק אווי, ושמירה על עולם ירוק יותר, למען כולנו". 

(צילום: יח"צ)
רני איידלר מנכ"ל תמיר מחזור ציין: אני מברך על שיתוף הפעולה עם סיבוס גם בשנה זו ומקווה לראות כמה שיותר חברות מצטרפות ומפרידות אריזות גם במקומות העבודה בנוסף להפרדה בבית. במאמץ קטן אנו משפיעים באופן חיובי על הסביבה ויש לזה משמעות גדולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה