שיווק ופרסום

קניון עזריאלי בת"א במהלך ענק: זה מה שהלקוחות יראו מהיום

מאז אסון השביעי באוקטובר, מגדלי עזריאלי בתל אביב מוארים בדגל ישראל עם הכיתוב: "יחד ננצח". החל מהשבוע ויקרות חג החירות, אל הדגל התווסף עיטור החופש הצהוב המסמל את הקריאה להחזרת החטופים. הסרט הצהוב, המורכב מ-133 נורות ענק, יוקרן לאורך כל החודש על המגדלים

מערכת ice | 
קניון עזריאלי (צילום יחצ עזריאלי)
רגע לפני חג הפסח, שמכונה גם חג החרות, ל-133 חטופים ובני משפחותיהם עדיין אין חירות, כאשר הם חטופים בשבי החמאס כבר כמעט 7 חודשים, ומדובר בחג הפסח הכואב והקשה ביותר מאז קמה מדינת ישראל.
בתוך כך, ארגונים וחברות גדולות בישראל עושות מחוות מרגשות וחשובות למען העלאת המודעות והקריאה להחזיר את כל החטופים הביתה וכמה שיותר מהר. גם קניון עזריאלי בתל אביב נרתם למאבק למען החזרת החטופים ויצא במהלך מרגש מאוד אחרי ששם האירו את המגדים עם הסרט הצהוב שמזוהה עם המאבק למען החזרת החטופים.
 
לקראת חג החירות עזריאלי תל אביב מאירים את הסרט הצהוב על המגדלים להחזרת ל-133 החטופים והחטופות הביתה עכשיו. כבר יותר מחצי שנה, מאז אסון השביעי באוקטובר, מגדלי עזריאלי בתל אביב מוארים בדגל ישראל עם הכיתוב: "יחד ננצח".
כעת, החל מהשבוע ועל רקע חג החירות, אל הדגל התווסף עיטור החופש הצהוב המסמל את הקריאה להחזרת החטופים. הסרט הצהוב, המורכב מ-133 נורות ענק, יוקרן לאורך כל החודש על המגדלים. מקניוני עזריאלי נמסר כי "קניוני עזריאלי מברכים על החוסן של עם ישראל ומאחלים חג חירות שמח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה