שיווק ופרסום
ב-300 אלף שקל: נטע ברזני מתחילה לפדות מזומנים
אייקון האופנה וכוכבת הרשת הישראלית נטע ברזני נבחרה ע"י המותג הבינלאומי NINE WEST כשגרירה בישראל. משיקה מיני קולקצייה שכולה ג'ינס - במהדורה מוגבלת למותג הנעלים הבינלאומי ניין ווסט
אחרי שכבשה את תל-אביב ומליאנו, אייקון האופנה וכוכבת הרשת הישראלית נטע ברזני, חוברת למותג ההנעלה הבינלאומי Nine West (ניין ווסט) ומשיקה בימים אלה קולקציה ייחודית, כולה בג’ינס - החומר הנצחי שתמיד נשאר רלוונטי.
נטע נבחרה ע"י קברניטי המותג הבינלאומי NINE WEST כשגרירת המותג בישראל במסגרת זו תשיק מיני קולקצייה במהדורה מוגבלת. לרגל ההשקה יצא המותג ניין ווסט בקמפיין רחב בהשקעה הנאמדת בכ-300,000 שקל, במסגרת זו יציג הקמפיין את הדגמים השונים של סנדלי ונעלי הדנים בערוצי הדיגיטל והסושיאל של המותג ושל נטע.
ברזני שהצטלמה לקמפיין הנעלים שעיצבה רק עשרה חודשים לאחר לידת בנה, הציגה על הסט גלאם ומלא סטייל. אז מה מחכה בקולקציה החדשה? כפכפים, סנדלים ונעלים במבחר דגמים וגוונים.
עוד ב-
על הקולקצייה החדשה שעיצבה נטע ברזני למותג ניין ווסט מסרה: "אני מתרגשת מאוד מהבחירה בי להיות השגרירה הראשונה של המותג ניין ווסט בישראל, זוהי הפעם הראשונה שאני מעצבת ליין נעלים ואני גאה בכך ומתרגשת לקראת השקת הקולקציה שעבדנו עליה המון זמן. מקווה שכולן יהנו ממנה, כמוני."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מי זו נטע ברזני ? מנהלת מחלקת המחקר במכון ויצמן ?לואי 04/2025/23הגב לתגובה זו0 0מי זו נטע ברזני ? מנהלת מחלקה במכון ויצמן ? נגמרו הנושאים חשובים ?סגור
.jpeg)


