שיווק ופרסום

בקמפיין אחד: נבחרת כדורגלנים וכוכבת "רוקדים עם כוכבים"

שחקני כדורגל צעירים ומבטיחים מחמשת המועדונים הבכירים בישראל נבחרו להשתתף כפרזנטורים בקמפיין אופנה קיצי של מותג האופנה הבריטי: "החלטנו לאחד כוחות" 
מערכת ice | 
צילום שי תמיר
מותג האופנה האורבני לי קופר יוצא במהלך תקשורתי חדשני וראשון מסוגו בישראל, ומאחד חמישה כוכבים צעירים ומבטיחים מעולם הכדורגל הישראלי, כפרזנטורים לקמפיין קיץ 2025. הכוכבים שנבחרו להשתתף בקמפיין של לי קופר הם רוי רביבו ממכבי ת״א; אמיר גנח מהפועל ב"ש; רן בנימין מהפועל ת״א; שון גולדברג ממכבי חיפה; וירין לוי מבית״ר ירושלים. 
חמשת השחקנים מגיעים כל אחד מרקע שונה ומקבוצות יריבות, אך נפגשים על סט הצילומים תחת אותה כותרת: UNITED BY DENIM-אופנה מחברת ולא מפלגת. לצד נבחרת הכדורגלנים תככב גם סנה סוקול, רקדנית וכוכבת "רוקדים עם כוכבים".
הקמפיין החדש, ששם דגש על צעירים, חדשנות ואחדות, מהווה ציון דרך משמעותי בפרסום המקומי, כשמותג אופנה בוחר לפרוץ את גבולות התחרות הספורטיבית ולחבר שחקנים ממועדונים שונים למסר משותף של סגנון, נוכחות וחזון ישראלי חדש.
סמנכ״לית השיווק של לי קופר, גנית אלון, מסרה: ״החלטנו לאחד כוחות עם חמישה מהשמות הכי חמים בכדורגל הישראלי, וליצור קולקציה שמדברת לכולם בגובה העיניים. זה לא עוד קמפיין אופנה, זו אמירה-עם כל ההבדלים בינינו, אפשר וצריך להתאחד סביב סגנון, ערכים, ואהבת הארץ״.
הקמפיין צפוי לעלות בשבוע הקרוב בהשקעה של 1.2 מיליון שקלים, בכל נקודות המכירה ובערוצי הדיגיטל, ערוצי הספורט, שלטי חוצות וברשתות החברתיות. מותג האופנה הבריטי לי קופר נמצא בבעלות קבוצת בריל, המותג מפעיל בישראל רשת חנויות המונה 44 סניפים ברחבי הארץ.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה