שיווק ופרסום
מתל אביב לטהרן: עיריית ת"א בקמפיין חדש למצעד הגאווה
לרגל חודש הגאווה יוצאת עיריית תל אביב במסר של תקווה למציאות ליברליזם, דמוקרטיה ופלורליזם ברחבי המזרח התיכון, זאת במטרה לדמיין מצעד גאווה במזרח התיכון על ידי פרומפט בבינה מלאכותית שמייצר קטעים מדומיינים של מצעדי גאווה בטהרן, דמשק ובגדד
עיריית תל אביב-יפו, באמצעות תאגיד "עיר עולם ותיירות" ובשיתוף משרד התיירות, משיקה את קמפיין הגאווה הבינלאומי לשנת 2025 "Tel Aviv Pride 2025: Everyone's Welcome" קמפיין חד, מעורר עניין ובעל אמירה, שמזכיר לעולם שתל אביב לא רק מקיימת מצעד, אלא נושאת מסר.
בלב הסרטון שמוביל את הקמפיין ניצב חיבור בין טכנולוגיה לחזון - פרומפט בבינה מלאכותית המבקש לדמיין מצעד גאווה במזרח התיכון. לרגע נדמה שזה אפשרי – תמונות חולפות בין ערים כמו דמשק, בגדד וטהרן, ומתארות מצעדים דמיוניים של חופש ואהבה. אבל אז החלום מתפוגג, ובמקומו עולה המציאות היחידה שמתקיימת באמת: תל אביב. תוססת, אמיצה, גאה. המצעד האמיתי שלה פורץ למסך – מלווה במוזיקה של עופר ניסים, בדימויים אמיתיים, ובתזכורת לכך שחיים חופשיים לא מובנים מאליהם.

צילום: עיר עולם ותיירות
הקריאייטיב של הקמפיין הופקד בידי משרד הפרסום No, No, No, No, No, Yes של גדעון עמיחי, והוא מצליח לזקק מסר אוניברסלי וחד – תל אביב היא מגדלור של פלורליזם, דמוקרטיה, וחיים משותפים.
עוד ב-
הקמפיין יופץ ברחבי העולם – בדגש על ארה"ב וערים מרכזיות באירופה כמו ברלין, מדריד ואמסטרדם ויפנה גם לקהילות יהודיות, פרו-ישראליות ולכל מי שמחפש חוויה פתוחה, ליברלית ומרגשת. מעבר לקידום תיירות, הקמפיין מבקש לשקם את תחושת החיבור העולמית לערכיה של ישראל דרך תל אביב – לא כגימיק, אלא כעיר שמוכיחה יום־יום שאפשר אחרת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.גאווהנפתלי 06/2025/08הגב לתגובה זו0 0יש לי הרגשה שראש עירית תא או מישהו ממשפחתו עברו צד.שישמעו את טרמפ יש אבא יש אמא השאר לעזהסגור



