שיווק ופרסום

ה'בולבול' הכי גדול: טוויסטד הוא משרד הפרסום הזוכה ב-Extreme Concept

היה צמוד עד קו הסיום: בסיכום הציונים שהתקבלו על ידי 15 שופטים נבחר קמפיין ה'בולבולים' של טוויסטד עבור דורקס למקום הראשון עם 131 נקודות
טוויסטד אינטראקטיב בבעלותם של אלון מוליאן וקרן פרידמן הוכיחה שיש לה את ה\'בולבול\' הכי גדול בשוק. לאחר שקלול הציונים של 15 שופטים (אחד מהשופטים - דן תורן, נאלץ לפרוש משיפוט התחרות) עלה כי קמפיין \'התנועה לשמירה על הבולבולים בישראל\' אותו השיקה טוויסטד לפני מספר חודשים עבור דורקס והוועד למלחמה באיידס, הגיע למקום הראשון.
השופטים בתחרות ה-Extreme Concept
השופטים בתחרות ה-Extreme Concept
שופטי תחרות ה-Extreme Concept של אייס, בחסות פג\'ו 107 דירגו את המהלכים המשתתפים בציונים מ-5 עד 10. מהלך ה\'בולבולים\' זכה ל-131 נקודות מתוך 150 אפשריות. המהלך גרף מהשופטים 5 \'עשיריות\' ו-6 \'תשיעיות\' וקטף עם הרבה הערכה את תואר מהלך הפרסום האמיץ של 2011.
למי ששכח
הקמפיין שהגישה טוויסטד עבור התחרות הושק לקראת יום האיידס העולמי, כאשר חברת דורקס ביקשה להעלות את המודעות לסקס בטוח. הקמפיין החל עם מודעות מילים בפייסבוק תחת הכיתוב \"ביחד נשמור על הבולבול\" ומשם המשיך לקמפיין רחב יותר בעיתונות, בחוצות, בבאנרים ובפייסבוק.
התוצאות לא אחרו לבוא ובשבוע הראשון שלו השיג הסרטון ביו טיוב כחצי מיליון צפיות. לאחר שיחה ערה ברשת הגיע הקמפיין גם לתוכניות הטלוויזיה שם הרוויח חשיפה נוספת. עמוד הפייסבוק של דורקס גזר את הקופון שלו וצירף 10,000 חברים חדשים במהלך שבועיים של פעילות ובמעורבות גולשים גבוהה של 13%. בנוסף נרשמה כמות כניסות גבוהה במיוחד לאתר הוועד למלחמה באיידס, עם עלייה של 300% בתנועת הגולשים בתקופת הקמפיין.
שכנים נוספים ומכובדים בצמרת
כזכור, בתחרות התמודדו 35 קמפיינים אשר הוגשו על ידי 20 משרדי פרסום. למקום ה-2 המכובד, עם 123 נקודות (פער של 8 נקודות בלבד מטוויסטד) הגיע מקאן אריקסון עם מהלך \'סלקום ווליום\'. את שלישיית הצמרת סגר מהלך \'קשרי דם\' של באומן בר ריבנאי עם 122 נקודות. עבודות נוספות שגירדו את הצמרת היו של גיתם עם קמפיין הרדיו עבור האגודה למלחמה בסרטן, קמפיין הרורשאך של דרורי שלומי שקד לאלפא רומיאו, קמפיין ה-QR code של פרסום שניידרמן לעמותת אל סם וקמפיין הפרסום מבוסס המיקום של ה-MIZBALA וטוונטי-טרי לאפליקציית ifidie.
גביע ה'קובייה' של אייס. יעבור בימים הקרובים למדף במשרדי טוויסטד
גביע ה'קובייה' של אייס. יעבור בימים הקרובים למדף במשרדי טוויסטד
אלון מוליאן, מנכ\"ל ומבעלי טוויסטד: \"אנחנו גאים מאוד ונרגשים לזכות בפרס ומודים ל-ICE ולצוות השופטים על הבחירה. הזכייה הזאת בהחלט מעמידה לנו את הבולבול. שמחנו מאוד שגם שופטי התחרות העריכו את הקמפיין ונהנו ממנו, כמו שעשו מאות אלפי גולשים, שהצביעו באמצעות כפתורי ה-LIKE וה-SHARE בצורה חסרת תקדים בישראל\".
מוליאן הוסיף ואמר: \"הקמפיין הזה מציב לנו רף חדש של באזז ויצירת שיחה, תוך מינוף היכולות של רשת האינטרנט בכלל ופייסבוק בפרט. כסוכנות של הצרכן החדש, נמשיך לייצר ללקוחותינו קמפיינים ומהלכים פורצי דרך, חדשניים ואפקטיביים ולהוות הסמן הימני לענף בתקופה המרתקת הזו. תודה לחברת ניאופרם יבואנית דורקס, ולוועד למלחמה באיידס שהלכו איתנו באומץ על המהלך הייחודי\".
קרדיטים בטוויסטד: מנכ\"לים - אלון מוליאן וקרן פרידמן. סמנכ\"ל קריאייטיב - אייל גן-מור. קופי - רועי זוננשיין. ארט - מוטי בן-צור, יואל אלקלעי. מנהלת לקוחות - שרון פילוסוף. מנהלת מדיה חברתית - טליה מילר. במאי - יוני מרדכי.
קרדיטים בקבוצת ניאופרם: מנהל תחום מוצרי צריכה - הראל בראודה. דובר, מנהל יחסי ציבור ומדיה דיגיטלית - אורי גורן.
קד\"מ - גל מרקוביץ.
יח\"צ - סברינה בלהסן יחסי ציבור.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    קמפין מגעיל ועלוב.רק שופטים זכרים ושוביניסטים (ל"ת)
    יתנו לו מקום ראשון 02/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    למה?
    אוהב/שונא 01/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם כל - כל הכבוד. לא מתווכחים עם תוצאות. אבל!!!!!! טוויסטד, שאלה? חוץ מלעשות קמפיין פיקטיבי ואז לחשוף אותו בקול תרועה, אין עוד משהו שאתם יודעים לעשות? יש לכם צוות מוכשר בסך הכל, אז למה אתם לא מראים עוד יכולות. להלן ערך ווינשטוק הישן והמחודש ובעצם כל דבר שיצא מכם... מחכה לתגובות!
    סגור
  • מה זה צודק
    וואן טריק פוני 01/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ממש פאתטי אם חושבים על זה...
    סגור
  • 4.
    חחחח
    חחחח 01/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מביך, מייאש, זה הפנים המהפכניות שלנו? בולבולים????
    סגור
  • כולם אוהבים בולבולים... (ל"ת)
    בולבולציה... 01/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • בולבולים קרובים למשנתו..
    אחד שנתן... 01/2012/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במיוחד אלון מוליאן!!
    סגור
  • 3.
    אקסטרים דאחקה מילולית (ל"ת)
    יוסף 01/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד (ל"ת)
    מלך הטוקבקים 01/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חסר
    אני 01/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפה מאוד. אבל מה עם תזכורות לקמפיינים? אני בספק כמה אנשים זוכרים איזה קמפיין מקאן עשו לסלקום. כדאי להוסיף סירטונים
    סגור
  • אם לא זוכרים, כנראה שיש סיבה (ל"ת)
    קמפיין שכיח 01/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צודק, מה שאמרתי גם (ל"ת)
    איריס 01/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור