פרסום ושיווק

מותג התקשורת הלו 015 מצרף את 'ברזני לוי' למערך הפרסום: יטפל בחוצות

המותג ממשיך את הקו הלא שגרתי של בניית מערך הפרסום. לאחר שיורו ישראל נבחר לטפל בתקציב המדיה וטוויסטד באינטראקטיב, ברזני לוי בחוצות
משה בנימין |  25
מותג התקשורת החדש בשוק הישראלי \'הלו 015\' ממשיך בבניית מערך הפרסום במסגרת ההשקה, עם צירופו של משרד הפרסום ברזני לוי לטוויסטד אינטראקטיב ויורו ישראל.

ברזני לוי, בבעלותם של רובי ברזני וישראל לוי מקבל לידיו את הטיפול בגזרת החוצות של המותג ויעלה בקרוב בקמפיין שילוט על 15 קירות ענק ברחבי הארץ תחת המסר: 3 אג\' לדקת שיחה לארה\"ב. זאת במקביל לקמפיינים טלוויזיה ובאינטרנט.

ראוי לציין, לטוב ולרע, כי גישת הלו 015 בכל הנוגע לקמפיין ההשקה אינה שגרתית. מותג התקשורת החליט לשתף במערך לא פחות מ-4 גופים שונים, כאשר הקמפיין הטלוויזיוני עצמו הופק עצמאית על ידי מחלקת השיווק של המותג, בראשותו של רביב יצחקי, סמנכ\"ל היל\"ת (החברה הישראלית לתקשורת המפעילה את המותג הלו 015) שמחזיק בניסיון רחב בענף הפרסום מימיו באריאלי המיתולוגי ומקאן אריקסון.

כזכור, בתקציב המדיה (והיח\"צ) מטפל משרד הפרסום \'יורו ישראל\', בתחום האינטראקטיב מטפל \'טוויסטד\', גזרת הרשתות החברתיות מרוכזת בידי \'רבי אינטראקטיב\' וכעת, תחום החוצות בידי ברזני לוי שישמש גם כ\'סטודיו\' של המותג ויהיה אמון על הביצוע של פרסומות האופליין.

הלו 015 (hallo) אשר הוקמה לפני כמספר חודשים פועלת בזירת התקשורת כמפעיל בינלאומי. לדברי החברה, היא תספק שיחות מהארץ לחו\"ל, ומחו\"ל לארץ במחירים זולים במיוחד - בפער של 30% ממחירי השוק כיום.

רובי ברזני, מנכ\"ל ברזני לוי: \"אנחנו שמחים וגאים על העבודה המשותפת עם הלו 015, ובטוחים שהדרך המשותפת תוביל להצלחות\".

אלי דולב, מנהל השיווק של hallo 015: \"ההחלטה לעבוד עם ברזני לוי מגיעה מתוך היכרות עם המקצוענות והסטנדרטים הגבוהים של המשרד. על פי העבודה הנהדרת שהם עשו עד כה, אנחנו כבר מרוצים מהבחירה\".
תגובות לכתבה(25):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    מקצוענות ... זה ישראל לוי נקודה. (ל"ת)
    סימה 01/02/2012 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    ממש מודל מדהים....
    מיכל 31/01/2012 18:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמע כאילו האינטילגנטציה נוזלת שם מכל החורים. כרוניקה של כשלון ידוע מראש. זה מה שקורה כשאנשי קריאטיב עובדים בשיווק. הם מחפשים איך לעשות אותו קריאטיבי. נגיד לקחת משרד שלא עשה כלום עד היום ולתת לו לעשות חוצות. פשוט הברקה. רביב אתה מלך !
    סגור
  • 14.
    עם כל הכבוד ....
    ירדן 31/01/2012 17:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי עם כל הכבוד לזה שהם באמת מוכשרים, אבל מה הם מבינים בחוצות???? אבל שיצליחו
    סגור
  • ומה זה לעזאזל הקשקוש הזה?
    אנונימי 31/01/2012 19:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיגידו שהם בית הפקות הדפוס. סטודיו
    סגור
  • 13.
    מההשקות הגרועות בהיסטוריה
    אנונ 31/01/2012 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פניה לקהל של בני 13-18, כאילו משווקים פה פוגים. לפחות כמה משרדים נהנים מפירות מהבדיחה הזו
    סגור
  • 12.
    זה מצחיק
    אנונימית 31/01/2012 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשמוע שאלי דולב שהיה תקציבאי, הוא מנהל השיווק של רביב יצחקי שהיה מנהל הלקוחות שלו, שעובד עם רובי ברזני שהיה תקציבאי איתו בקבוצה ועם אלון מוליאן וקרן שהיו עמיתי הדיגיטאל שלהם...מי אמר שאין חברים בעולם הפרסום??
    סגור
  • הוא היה
    איפוא 31/01/2012 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקציבאי?
    סגור
  • זה באמת מוזר
    אנונימי 31/01/2012 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאנשים שעובדים באותו התחום ומעריכים אחד את השני יעבדו יחד בעתיד. מה מוזר מה? וולקאם למציאות גברת אנונימית.
    סגור
  • 11.
    רביב יצחקי חושב שיודע הכל לבד
    אנונימי 31/01/2012 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו זוכר מה הוא עשה לרבן גולני?- סגר אותו
    סגור
  • אוויל משריש (ל"ת)
    אנונימי 31/01/2012 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    זה משרד מעולה
    אנונימי 31/01/2012 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בטוחה שכל שאר הקמפיין גם יעבור אליהם
    סגור
  • 9.
    מכיר את המשרד, לא מופתע מהבחירה. (ל"ת)
    אנונימי 31/01/2012 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    כל הכבוד
    רווית 31/01/2012 08:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ידוע שמהמשרדים הקטנים תבוא הישועה. לגדולים אכפת רק מהקקטוס ומהפרסים (ומהכסף). כבר לא אכפת להם מהלקוח
    סגור
  • 7.
    איזה שכונה! מיתוג חובבני ופרזנטור שהוא בדיחה.
    מפרגן 31/01/2012 03:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלון דה לוקו בקמפיין ראפ? זאת הבשורה הגדולה של 015? מה יהיה הקמפיין הבא שלו? דואט עם גוליטה? והשפה הפרסומית? איזה ערכי מותג יש ללוגו שלושת הצבעים שעוצב בפאוור-פוינט? ברור שזאת חבורת תקציבאים בלתי מקצועית שחושבים שהם יכולים לעשות אסטרטגיה וקראייטיב בעצמם, אבל טועים בגדול! כדאי שהבעלים יפתחו דפי זהב ותחת הקטגוריה "משרדי פרסום" יבחרו משרד קטן ומקצועי במקום הבדיחה הזאת.
    סגור
  • פדיחה שתתבטא גם בכיס של הבעלים (ל"ת)
    אנונימי 31/01/2012 19:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    שחף לוי אתה מלך! (ל"ת)
    אנונימי 30/01/2012 23:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ברזני לוי
    אביעד 30/01/2012 23:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גילוי נאות - חברים אישיים. ומעבר לזה - אנשים מוכשרים בטירוף, מקצוענים בשיגעון וללא כל ספק כוח עולה בתחום. רובי ושחף - תצליחו, מגיע לכם!
    סגור
  • מסכימה עם כל מילה!!!! (ל"ת)
    חגית 31/01/2012 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מסכימה עם כל מילה!! (ל"ת)
    חגית 31/01/2012 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    הגיע הזמן שמשרדי הפרסום הגדולים יפנו מקום
    עוד מישהו 30/01/2012 22:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויתנו לקטנים ולטובים להוכיח את עצמם. כן ירבו.
    סגור
  • 3.
    סחתיין ברזני
    אנונימי 30/01/2012 22:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיך להצליח!
    סגור
  • 2.
    סחתיין ברזני
    אנונימי 30/01/2012 22:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיך ככה!
    סגור
  • 1.
    ישראל לוי
    אנונימי 30/01/2012 21:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש הגון וישר. בהצלחה.
    סגור
  • לטוב ולטוב
    אנונימי 30/01/2012 23:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יסלח לי הכתב, אבל מה רע בפיזור התקציב? מעבר לכך שחברות תקשורת גדולות נוהגות כך כבר שנים, אין שום פסול בלתת למשרדים קטנים ורעבים להצלחה טיפול בנישות ספציפיות ע"פ התמחותן. בתכלס, המשרדים הגדולים כבר מזמן הפסיקו לחדש...
    סגור
  • פיזור תקציב