שיווק ופרסום

מקאן קופנהגן: "הפרסומת שלנו דומה לזו של יהושע; מרגישים מתוסכלים מזה"

מנהל הקריאייטיב הדני שעבד על הפרסומת המזכירה מאוד את זו של יהושע אומר לאייס: "היינו פוסלים את הפרסומת שלנו במקום אם היינו יודעים"
העולם קטן מאוד, את זה כולנו יודעים אבל מסתבר שעולם הפרסום קטן אפילו יותר. אתמול נחשפה פרסומת של מקאן קופנהגן למותג הימורי ספורט דני שדומה מאוד, אם לא זהה באופן חשוד במיוחד לזו של יהושע TBWA למותג הימורי הטוטו ווינר.
היום (יום ד\') לפני מספר שעות העברנו למשרד הפרסום הדני את הפרסומת של יהושע מ-2008 וביקשנו התייחסות. בתגובה לפניית אייס אומר מדס הורט, מנהל הקריאייטיב מ מקאן קופנהגן ומי שעבד על הפרסומת: \"תודה שהסבתם את תשומת ליבנו לעניין. אני חושב שאתם צודקים. יש דמיון רב בין הפרסומות, בתפאורה, במעבר בין הסצנות מאתלטיקה קלה לכדורגל ובזהות הלקוח\".
עם זאת מדגיש הורט: \"אני מבטיח לכם שזו הפעם הראשונה שהפרסומת הזו הוצגה בפנינו. מעולם לא ראינו אותה, לא באינטרנט, לא בטלוויזיה ולא באף תחרות פרסום, והפעם האחרונה שאני אישית הייתי בישראל הייתה ב-1976\".
מנהל הקריאייטיב הדני מוסיף ואומר: \"אם היינו יודעים על קיומה של הפרסומת של יהושע TBWA, אני מבטיח לכם שהרעיון היה נפסל במקום. כך אנחנו פועלים, וכך אני מאמין שפועלים רוב אנשי הקריאייטיב בעולם, בוודאי גם בישראל. למה שנבזבז זמן וכסף על פרסומת שהמקוריות שלה מוטלת בספק, אמת או לא?\" שואל ועונה הורט.
תשפטו בעצמכם: הפרסומת של הדנים
הפרסומת של יהושע TBWA מ-2008
\"לצערי הדמיון הוא מקרי בלבד ואנחנו כמשרד הפרסום שזה קרה לו מרגישים הרבה יותר מתוסכלים מהנושא\". הורט מסיר מעט ממעטה הנחמדות ואומר גם, \"מפריע לי מאוד שביהושע חושבים שלא מדובר במקריות בלבד. במידה והם אכן חושבים שגנבנו מהם רעיון - אין לנו הרבה מה לעשות בנידון\".
ביהושע TBWA סירבו להגיב.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    יהושע לא יודעים לעשות דברים כאלו יותר
    תמו ימי פילר 02/2012/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתה תקופה טובה ביהושע והיא דיי נסתיימה מזמן, הקריאיטיב שיוצא משם בשנתיים האחרונות לא יכול להתהדר בשם התואר קריאיטיב. נתחיל מהפרסומת ההזייתית לויזה, מתערבניק, דיסקונט שמזמן אבד מגדולתו פרימור, טרה והרשימה רק מתארכת, ככה זה כשרוצים לשמור על הלקוח במשרד
    סגור
  • 6.
    ביהושע סירבו להגיב. חחח...
    דנה 02/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי ברור שהם אלו שהוציאו את ידיעת יחסי הציבור הזו. העיקר שהם סירבו להגיב...
    סגור
  • 5.
    של יהושע יותר טובה גם בגלל שהדנים לא
    הדנים יצאו אהבלים 02/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העתיקו רק מהם אלא גם מהפרסומת של PNB PARIBAS הספונסר של ה-ATP. בפרסומות שלהם רואים את הקהל יורד למגרש כדי להשתתף במשחק ויש פרסומות אחרות בהן הקהל יורד למגרש הכדורגל. בקיצור יהושע מקוריים והדנים גנבו מכל דבר שזז - מזל שלא גנבו את השם של המשרד ממישהו אחר
    סגור
  • 4.
    של הדנים יותר מצחיקה, אבל של יהושוע יותר מקור
    אהרון 02/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ית
    סגור
  • 3.
    של יהושע - טובה יותר (ל"ת)
    רוני 02/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    של הדנים הרבה יותר מצחיקה
    קריאייטיב 02/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפאנץ' עובד הרבה יותר טוב
    סגור
  • 1.
    לגנוב מיהושוע
    אנונימי 02/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי ישמע
    סגור
  • חופשי. (ל"ת)
    אלון 02/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור