שיווק ופרסום

תחרות זבל: ה-Mizbala משיק תחרות קריאייטיב בנושא 'מודעות פרסום מזויפות'

במסגרת התחרות תחת הקונספט 'כשאתם מזייפים קמפיין, אתם מזייפים את הפרס" יוגשו עבודות בנושא מודעות מפוברקות. הזוכה ישפוט בתחרות בינ"ל
קבוצת ה-Mizbala בשיתוף מגזין Forbes, פסטיבל הפרסום הבינלאומי White Square וסוכנות חוליגנס (מקס שצ\'רבקוב, שהר לוינשטיין ומרים מושינסקי), השיקה היום (יום ד\') תחרות קריאייטיב בין משרדי הפרסום כאשר נציג של המשרד הזוכה יטוס לייצג את ישראל ולשפוט בפסטיבל הפרסום המתקיים במינסק באפריל השנה.
התחרות שעושה רושם ראשוני של \'נישה בתוך נישה\' מציבה במרכזה את תופעת ה-Ghost Advertising, אחת הרעות החולות שנלוות לתחרויות הפרסום המובילות מסביב לעולם. תופעה זו נוגעת למודעות, סרטונים וקמפיינים שמשרדי פרסום \'מזייפים\' ומייצרים אך ורק לשם זכייה בתחרויות. במקרים רבים מדובר בפרסומות שהלקוח מעולם לא אישר, או פרסומות שהוצגו/שודרו פעם אחת באופן שולי וזניח ומוצגות לתחרות הבינלאומית בקייס סטאדי שמאדיר אותן ומכופף, בלשון המעטה, את העובדות.
תחת הקונספט \'כשאתם מזייפים את הקמפיין, אתם מזייפים את הפרס\"
יעמדו לרשות משרדי הפרסום, שיווק ויח\"צ שבועיים לייצר מודעה או קמפיין מודעות בינלאומי אשר יקדם אג\'נדה למלחמה בתופעה.
הבריף לתחרות נכתב על ידי איתי צמיר, כיום יועץ ומרצה בכיר בתחום השיווק, בעברו מנהל מחלקת הניו מדיה של ערוץ 10, כאשר העבודה הזוכה תבחר על ידי פאנל שופטים ממשרדי הפרסום והמפרסמים מהמובילים בעולם: שגית צור להב ממקאן אריקסון רומניה, שי אלמגור ואסף הוכמן מ-TBWA ניו יורק, דן ראפ מסוכנות נורת\'ליץ, אילן פרנקל מקבוצת סטרלינג-רייס ונמרוד הלוי מפייסבוק אירלנד.
מעבר לנציגות והשיפוט הישראלי בפסטיבל White Square, העבודות הנבחרות תופענה במגזין Forbes של חודש אפריל ובאתרי פרסום מסביב לעולם אשר יקדמו את האג\'נדה.
קמפיין ההשקה של התחרות כולל באנרים, עמוד נחיתה ומודעות שהתפרסמו במגזין פורבס ובאתרי הפרסום השונים בעולם, כאשר השפה הוויזואלית של הקמפיין מורכבת מ\"לוגואים מפוברקים\" של תחרויות פרסום פופולריות אשר מתקשרים את הקונספט של המהלך. כך בין השאר תחרות EPICA נקראת רפליקה ותחרות PIAF נקראת POOF.
דורי בן ישראל, בעלי קבוצת ה-Mizbala ונציג White Squareבישראל: \"שיפוט בפסטיבל ישנה לפרסומאי/ת הזוכה את החיים. בשונה מרוב פסטיבלי הפרסום בהם השופטים מדרגים את העבודות מהבית או מהמשרד, השופט הישראלי יטוס לשיפוט פיזי במינסק, ההשלכות לכך הן בגדר משנות חיים, הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית. עבודת נטוורקינג נכונה, תפתח בפני הנציג הישראלי דלת לעולם הפרסום הגלובאלי ולהיכרות אישית עם מובילים בתחומנו - קלף אשר בעתיד הלא רחוק יתגלה כאס מנצח. השופט אשר לראשונה יבחר לייצג את ישראל בפסטיבל, ישב בפאנל שופטים מהבכירים בתעשייה המקומית והגלובאלית, ביניהם מנכ\"לים, סמנכ\"לי קריאייטיב, מנהלי קריאייטיב ואסטרטגיה\".
פסטיבל White Square הבינלאומי מקבוצת פסטיבלי Adfest, יתקיים זו השנה הרביעית בין ה-19 ל-21 באפריל במינסק, עיר הבירה של בלארוס. לתחרות מוגשות מדי שנה אלפי עבודות, בין היתר גם ממשרדי הפרסום הבולטים בעולם מעשרות מדינות שונות. הפסטיבל מתאפיין בעלויות הגשה עממיות הנעות בין 50 ל-150 דולרים ומתפרס על פני 3 ימים, אשר מלווים בהרצאות, סדנאות ומסיבות קוקטייל החותמת את האירוע.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אין לי ספק שגם בתחרות הזו מקאן יקחו ובגדול ;) (ל"ת)
    מור 03/2012/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    סחטיין למזבלה!
    אחד מי יודע? 03/2012/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד ובהצלחה למשרדים!
    סגור
  • 1.
    מה יהיה עם הפאתטיות?
    גיא 03/2012/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרדי הפרסום מטומטמים אם הם משתתפים. גם אצלנו במשרד הוחלט לא להשתתף בתחרות שמארגן מי שמשמיץ ויורק לבאר של עולם הפרסום.
    סגור