שיווק ופרסום

"מתעניינים בכלכלה?" - Bizportal בקמפיין שממליץ לקרוא גלובס ודהמרקר

תחת הסיסמא "למקצוענים, לא למתעניינים", יוצא Bizportal במהלך שיווקי בעלות של 1.5 מיליון ש', שכולל קמפיין טלוויזיה, רדיו, אינטרנט ושילוט חוצות
קמפיין Bizportal (צילום יח"צ)
Bizportal - האתר המוביל בשוק ההון בישראל, יוצא במהלך שיווקי חדש הכולל מסע פרסום תחת הסיסמא - \"למקצוענים, לא למתעניינים\". הקמפיין החדש הוא חלק ממהלך אסטרטגי רחב שהחל במחקר צרכנים מעמיק שאפיין סגמנטים באוכלוסיית הגולשים והקשרים שלהם עם עולם הכלכלה ושוק ההון. המחקר הגדיר את מערכות הקשרים בין אוכלוסיית הגולשים, מידת השימוש באתרי שוק ההון והכלכלה וכן מידת מעורבותם האישית וקבלת החלטות השקעה בשוק ההון.
מתוך הפרופילים שעלו במחקר, נמצא קשר ישיר וחזק בין גולשים מקצוענים ואתר Bizportal ופרופילי גולשים שבהם זוהה צורך במידע עדכני ורלבנטי לשוק ההון שאתר Bizportal מעניק להם מענה מצוין. לאחר אפיון הסגמנטים והחלטה על מיקוד והובלה בשוק ההון החל תהליך עיצוב האתר מחדש, תוך כדי שימת דגש על הכלים והמידע שרלבנטיים לגולשים פעילים בתחומי שוק ההון, האנרגיה והנדל\"ן. עמוד הבית עוצב מחדש ובתקופה הקרובה ישודרגו חלקים נוספים באתר לאחר תקופת הניסוי \"בהשקה שקטה\" של האתר המעוצב.
במקביל החלה פעילות כנסים ואירועים שנועדה לייצר קשר הדוק יותר עם קהל היעד הזה לאתר, או במילים אחרות - לשמור את האצבע של האתר על הדופק של שוק ההון, והמקצוענים וכאלה שרוצים להינות מהמידע שהאתר מציף למקצוענים שפעילים בו.
התפיסה השיווקית מתקשרת את היתרונות של האתר ואת הערך המוסף שהוא מעניק לגולשים בו. השפה השיווקית החדשה שאומצה במסגרת המהלך מדברת לקהל מבין עניין, מתוחכם, שיכול להתחבר להומור ולציניות שבהם משתמש הקמפיין. \"החלטנו לייצר הפרדה ברורה בינינו לבין המתחרים\", מסבירה גילי הלל, מנהלת השיווק של אתר Bizportal. \"האתר שלנו מכוון לקהל גולשים שעוסקים באופן יומיומי בשוק ההון, מתמחים בהשקעות ובנדל\"ן, משקיעים בבורסה, מקצוענים שמנהלים את כספם או את כספי לקוחותיהם. אלו האנשים שאתר Bizportal מהווה עבורם כלי עבודה יעיל שמסייע להם לקבל החלטות ולעשות כסף\".

biz2 from Gil lupo on Vimeo.

יחד עם זאת מוסיפה הלל, \"מצאנו במחקר שיש יותר ויותר גולשים שאינם אנשי מקצוע בשוק ההון אך הם כן משקיעים באופן עצמאי וחשוב להם לקבל מידע ועצה ברמה שמקבלים אנשי המקצוע בשוק ההון. גולשים או קוראים אחרים ש\'מתעניינים\' בכלכלה ומחפשים חדשות בנושאים רחבים יותר, רכילות, מאמרים או כתבות עומק - ימצאו פתרון מצויין בעיתונים הכלכליים, שאנחנו מכבדים ואפילו ממליצים עליהם\".
במסגרת הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום טוויסטד, ממליץ האתר הכלכלי Bizportal ל\"מתעניינים\" בכלכלה להמשיך ולקרוא את 3 העיתונים והאתרים הכלכליים הגדולים - גלובס, TheMarker וכלכליסט. לעומת זאת, מזמין אליו האתר את ה\"מקצוענים\" ואת \"השואפים להיות מקצוענים\" בשוק ההון - אנשים שמשקיעים או אלה שרוצים להשקיע בשוק ההון, מנהלים תיקי השקעות, משקיעים שעושים כסף בבורסה וצריכים אתר שנותן פוקוס ומבודד את התכנים המרעישים, אתר שמציג להם יותר כלים, ניתוחים, נתונים ושורות תחתונות. יותר תכל\'ס.
אלון מוליאן, מנכ\"ל טוויסטד, מוסיף: \"בעידן הדיגיטלי חייבים להיות חדים ומדויקים. אף צרכן לא מסוגל להתמודד עם שפע האינפורמציה שקיים ברשת ומחוץ לה ולכן חייבים ליצור בידול אמיתי ומהותי. ברגע שהגולשים יבינו את הערך הייחודי שמעניק להם Bizportal, הם יוכלו לעשות את הבחירה שלהם בצורה חכמה ולהשקיע את הזמן שלהם בתבונה\".
הסיסמא שנבחרה מייצגת גם את ייחודו של Bizportal הפועל רק באינטרנט כגורם המספק מיידע ענייני קצר ובזמן אמת. כמו שמקצוענים אוהבים. תקציב הפעילות עומד על כמיליון וחצי שקלים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ראיתי אתמול בלילה כלכלי כל הכבוד (ל"ת)
    אלונה 06/2012/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    קמפיין חכם ולא מתחכם כל הכבוד (ל"ת)
    מיכאלה 06/2012/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שנון יצירתי חכם (ל"ת)
    שי 06/2012/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יש סיבה שאתם לא מעלים את תגובתי (ל"ת)
    דנדי 06/2012/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור